NEFF ugradbena pećnica N 70 B45CR22N0, može se naknadno opremiti s teleskopskim izvlačenjem, easyClean, Slide&Hide®

Izvorna cijena bila je: 929.00 €.Trenutna cijena je: 599.00 €. sa PDV

Težina 40 kg
Vrhunske karakteristike

CircoTherm® topli zrak
EasyClean
ShiftControl
Slide&Hide®

Funkcija čišćenja

EasyClean: Ova posebna pomoć za čišćenje omogućuje jednostavno čišćenje unutrašnjosti pećnice koje štedi energiju. Jednostavno dodajte vodu i malo deterdženta u donju ladicu ohlađene pećnice, zatvorite vrata i uključite EasyClean.

upravljanja

ShiftControl – brza navigacija kroz izbornike i jednostavno upravljanje putem TFT zaslona.

Slide&Hide®

Kod Neff pećnica sa SLIDE & HIDE®, vrata pećnice mogu se potpuno ugurati u odjeljak ispod pećnice, stvarajući dovoljno prostora za udobno rukovanje.

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Ime modela

B45CR22N0

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,87 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,69 kWh

Volumen pećnice po komori za kuhanje

71 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

Vrste grijanja

Roštilj
Roštilj velike površine
Roštilj male površine
Gornje i donje grijanje
Gornje/donje grijanje Eco
Pizza
postavka Sporo kuhanje
Termo roštilj
Donje grijanje

Kontrole

Ekran na dodir

Sustav na izvlačenje

Teleskopski nastavak se može naknadno ugraditi

vrsta vrata

Staklena vrata
koja se potpuno uvlače

Funkcija vrata

prigušen

uključena opskrba

1 emajlirana tepsija,
1 kombinirana rešetka,
1 univerzalna tepsija

Visina

59,5 cm

Širina

59,6 cm

dubina

54,8 cm

brend

Neff

Nema na zalihi

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

 

Članak br. S0U0M0DIP2

 

  • Klasa energetske učinkovitosti A+ (A+++ do D)
  • 12 vrsta grijanja
  • Slide&Hide® – vrata pećnice koja se potpuno uvlače
  • EasyClean® – brzo čišćenje unutrašnjosti pećnice
  • CircoTherm® vrući zrak za istovremeno pečenje, prženje i kuhanje na do tri razine

 

N 70, pećnica, 60 x 60 cm, nehrđajući čelik, B45CR22N0

 

 

Više slobode pri kuhanju.

Naša Slide&Hide® vrata koja se uvlače i štede prostor glatko i tiho nestaju u odjeljku ispod pećnice, tako da možete jednostavno začiniti ili premazati svoje kreacije. Svemu se možete približiti, a da se ne opečete – ništa vam ne stoji na putu kada pregledavate složence sa sirom ili hrskavo povrće zapečeno u pećnici. Rotirajuća Slide® ručka vrata elegantno se okreće protiv kretanja vrata kada se vrata pećnice otvore ili zatvore. Idealno za kompaktne kuhinje i sve koji vole praktične stvari.

Pecite pametno – na do četiri šine.

Pečenje na više tračnica? Circo Therm® kaže: nema problema! Inteligentni sustav protoka zraka ravnomjerno cirkulira toplinu kroz pećnicu. Bez obzira na koju šinu postavite plahtu, rezultat je uvijek savršen. A ako ste domaćin cijele zabave, možete koristiti Circo Therm® za prženje i pečenje različitih jela na četiri rešetke u isto vrijeme.

TFT zaslon s kontrolom mjenjača

TFT zaslon visoke rezolucije s ShiftControl intuitivno je ugodan. Jasna linija vidljivosti jamči optimalnu vidljivost iz svakog kuta. Element dodirne kontrole ShiftControl reagira na lagani pritisak prsta. Strelice pokazuju upute u radnom izborniku i omogućuju vam brzu i praktičnu navigaciju kroz izbornik uređaja.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.