




















599.00 € Izvorna cijena bila je: 599.00 €.489.00 €Trenutna cijena je: 489.00 €. sa PDV
Težina | 63 kg |
---|---|
Prednja strana u boji |
Siva metalik |
Bočne stranice u boji |
Sivo |
Materijal vrata |
metal |
Namještaj |
Zaustavnik vrata police za boce |
Vrhunske karakteristike |
AdaptTech sustav s memorijskom funkcijom |
Ime modela |
R619DAXL6 |
godišnja potrošnja energije |
98 kWh |
Klimatska klasa |
SN-N-ST-T |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
398 litara |
Klasa emisije zvuka u zraku |
C |
Emisije buke u zraku |
38 dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Zaslon s prikazom temperature |
na vratima |
Signal upozorenja |
otvorena vrata |
Broj skladišnih prostora |
6 |
Broj polica podesivih po visini |
5 |
Broj polica na vratima |
5 |
Broj ladica hladnjaka |
3 |
Police za materijal |
Staklo |
Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka |
Automatsko odmrzavanje |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Zone svježine |
2 svježe ladice |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
185 cm |
Širina |
59,5 cm |
dubina |
77,5 cm |
Vrijednost veze |
80 W |
Postupak odmrzavanja |
automatski |
brend |
Gorenje |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 6721661492
- Iskoristivi sadržaj: 398 l
- CrispZone s kontrolom vlažnosti
- Hlađenje cirkulacijskim zrakom s funkcijom QuickCooling
- Inverterski kompresor
- Mehanizam vrata s prorezom

AdaptTech
Konstantna temperatura u unutrašnjosti hladnjaka
Senzorski kontrolirani rashladni sustav AdaptTech s funkcijom memorije osigurava optimalnu klimu u unutrašnjosti hladnjaka. Elektronički program bilježi kada i koliko često se otvaraju vrata hladnjaka. Podaci se kontinuirano pohranjuju, a rashladni sustav AdaptTech prilagođava raspodjelu temperature i aktivnost kompresora u skladu s tim, automatski povećavajući kapacitet hlađenja tijekom tog vremena.
Inverterski kompresor
Stabilan, tih i izdržljiv
Jedan od razloga zašto su kombinacije hladnjaka i zamrzivača Gorenje IonGeneration toliko učinkovite je ugrađeni inverterski kompresor. Time se njegova izvedba prilagođava točno izmjerenoj temperaturi u rashladnom uređaju. Time se sprječava zagrijavanje i kvarenje hrane. Inverterski kompresor postiže visoke performanse hlađenja u kratkom vremenu i stoga je energetski učinkovitiji od konvencionalnih kompresora. Osim toga, inverterski kompresor jamči tih, dugotrajan i stabilan rad.
FreshZone
Kao svježe iz prirode
Ladica s najnižom temperaturom u hladnjaku idealna je za spremanje mesa, ribe, voća i povrća. Hrana pohranjena u njemu dulje zadržava svježinu, miris, boju i okus. Ovisno o postavci temperature, temperatura je oko 2°C niža nego u ostatku hladnjaka.
Prehladiti
Brzo hlađenje nakon tjedne trgovine.
Stalna temperatura u hladnjaku je vrlo važna. Kada se hladnjak napuni nakon masovne kupnje, funkcija SuperCool smanjuje temperaturu za 3°C nižu od uobičajene, radi 6 sati nakon aktivacije i zatim se automatski isključuje.
SlotIn sustav
Bez ograničenja pri otvaranju vrata
Ovim sustavom hladnjak možete postaviti direktno uza zid, uz radnu površinu ili neki drugi uređaj, jer se uz SlotIn sustav vrata hladnjaka još uvijek mogu otvoriti do cijele širine uređaja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.