KONIFERA plinski roštilj Ancona, 4 plamenika, uključujući ražnjić za piletinu + zaštitni pokrov, ŠxDxV: 138x54x114 cm

Izvorna cijena bila je: 550.00 €.Trenutna cijena je: 429.00 €. sa PDV

Težina 49 kg
Dodatne prednosti

Isporuka uključuje mano regulator, crijevo i poklopac.

Vrsta goriva

plin

Vrsta paljenja

Piezo paljenje

Sadrži bočni plamenik

s poklopcem

Sadrži posudu za sakupljanje masnoće

uklonjivi

Namještaj

Stalak za grijanje donjeg ormarića s bočnim infracrvenim
plamenikom

uključena opskrba

Zaštitni poklopac plinskog crijeva
električni roštilj

Broj bočnih polica

2

Broj uloga

4 komada

Broj vrata

2 kom.

Broj plamenika

6

Snaga glavnog plamenika

12kW

Plamenik na strani snage

6,2 kW

Plamenik materijala

ne hrđajući Čelik

Broj rešetki za roštilj

3

Materijal rešetke za roštilj

lijevano željezo

Široko područje zagrijavanja

73 cm

Broj regala za zagrijavanje

1

Materijal za grijanje

ne hrđajući Čelik

Sadrži police za zagrijavanje

uklonjivi

Napomena dimenzije

Sve informacije su okvirne dimenzije.

Visina

113,5 cm

Širina

138 cm

dubina

54 cm

Široka rešetka za roštilj

73 cm

Duboka rešetka za roštilj

45 cm

Nema na zalihi

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 2729484342 Kategorija:
KONIFERA
Članak br. 2729484342
  • S četiri glavna plamenika od po 3,0 kW i dva bočna od 3 kW i 3,2 kW
  • Površina roštilja ŠxD: 73x45cm
  • S bočnim plamenikom i infracrvenim plamenikom
  • Uključuje pileći ražnjić i poklopac
  • Napa za roštilj od nehrđajućeg čelika, prozor od kaljenog stakla

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI