






KONIFERA plinski roštilj Ancona, 4 plamenika, uključujući ražnjić za piletinu + zaštitni pokrov, ŠxDxV: 138x54x114 cm







550.00 € Izvorna cijena bila je: 550.00 €.429.00 €Trenutna cijena je: 429.00 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Dodatne prednosti |
Isporuka uključuje mano regulator, crijevo i poklopac. |
Vrsta goriva |
plin |
Vrsta paljenja |
Piezo paljenje |
Sadrži bočni plamenik |
s poklopcem |
Sadrži posudu za sakupljanje masnoće |
uklonjivi |
Namještaj |
Stalak za grijanje donjeg ormarića s bočnim infracrvenim |
uključena opskrba |
Zaštitni poklopac plinskog crijeva |
Broj bočnih polica |
2 |
Broj uloga |
4 komada |
Broj vrata |
2 kom. |
Broj plamenika |
6 |
Snaga glavnog plamenika |
12kW |
Plamenik na strani snage |
6,2 kW |
Plamenik materijala |
ne hrđajući Čelik |
Broj rešetki za roštilj |
3 |
Materijal rešetke za roštilj |
lijevano željezo |
Široko područje zagrijavanja |
73 cm |
Broj regala za zagrijavanje |
1 |
Materijal za grijanje |
ne hrđajući Čelik |
Sadrži police za zagrijavanje |
uklonjivi |
Napomena dimenzije |
Sve informacije su okvirne dimenzije. |
Visina |
113,5 cm |
Širina |
138 cm |
dubina |
54 cm |
Široka rešetka za roštilj |
73 cm |
Duboka rešetka za roštilj |
45 cm |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- S četiri glavna plamenika od po 3,0 kW i dva bočna od 3 kW i 3,2 kW
- Površina roštilja ŠxD: 73x45cm
- S bočnim plamenikom i infracrvenim plamenikom
- Uključuje pileći ražnjić i poklopac
- Napa za roštilj od nehrđajućeg čelika, prozor od kaljenog stakla
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.