SIEMENS kombinacija hladnjak/zamrzivač iQ300 KG36VVLEA, 186 cm visine, 60 cm širine

Izvorna cijena bila je: 589.00 €.Trenutna cijena je: 449.00 €. sa PDV

Težina 75 kg
Prednja strana u boji

izgled nehrđajućeg čelika

Bočne stranice u boji

Sivo

Oprema

Zaustavnik vrata polica za boce Bigbox
može se mijenjati
i noge podesive po visini

Vrhunske karakteristike

Funkcija superzamrzavanja tehnologije LowFrost
bigBox
hyperFresh Box

Ime modela

KG36VVLEA

godišnja potrošnja energije

233 kWh

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

214 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

94 litre

Klasa emisije zvuka u zraku

C

Emisije buke u zraku

39 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

Visina

186 cm

Širina

60 cm

Dubina

65 cm

brend

Siemens

Nema na zalihi

»KG36VVLEA« je Siemensova samostojeća kombinacija hladnjaka i zamrzivača koja impresionira svojom visokom funkcionalnošću. Dimenzije kombinacije hladnjaka i zamrzivača su 60 x 186 x 65 cm (Š/V/D). Zahvaljujući LowFrost tehnologiji stvara se znatno manje leda nego kod konvencionalnih uređaja. Odmrzavanje je stoga mnogo brže i troši manje električne energije. S hyperFresh ladicom voće i povrće dulje ostaje svježije u hladnjaku. Regulator se može koristiti za podešavanje vlažnosti prema zahtjevima, stvarajući stalnu klimu skladištenja s optimalnom vlagom. Tu su i dvije ladice zamrzivača i BigBox za pohranjivanje vaših kupovina. Kombinacija hladnjak-zamrzivač ima četiri police od sigurnosnog stakla, uključujući tri podesive visine, koji nude dovoljno prostora za hranu.

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 9519466579 Kategorije: ,

 

 

Članak br. 9519466579

 

  • Ukupni volumen: 308 litara
  • Low Frost – manje stvaranja leda – brže odmrzavanje
  • Voće i povrće dulje ostaju svježi u hyperFresh ladici zahvaljujući regulatoru vlažnosti
  • BigBox nudi obilje prostora za optimalno skladištenje i slaganje velike smrznute robe

Više prostora za sve svježe.

U hyperFresh ladici voće i povrće ima više prostora i odgovarajuću vlažnost. Tako sve ostaje hrskavo i ukusno – a to nije dobro samo za okus, već i za vitamine i hranjive tvari.

Štedi energiju i rad prilikom odmrzavanja – lowFrost.

LowFrost tehnologija sa svojim posebnim isparivačem smanjuje stvaranje leda na minimum. Ono malo leda koje se stvori ravnomjerno se raspoređuje, čineći odmrzavanje brzim i lakim i održavajući nisku potrošnju energije vašeg hladnjaka. Smanjite rad prilikom odmrzavanja uz lowFrost.

Pogledajte što se nalazi u hladnjaku jednim pogledom.

Ugrađeno LED svjetlo osigurava ravnomjerno osvjetljenje tako da možete izravno vidjeti što dobrog imate u hladnjaku. Pozicioniranje LED dioda u prednjem dijelu hladnjaka osigurava da ništa nije zaklonjeno hranom. Još bolje: LED diode su dugovječne i energetski učinkovite.

Brzo zamrznite novokupljenu smrznutu robu.

Tehnologija superFreezing hladi vaš uređaj na -30 °C na kratko vrijeme. To znači da smrznuta hrana ostaje smrznuta. Prije kupovine jednostavno pritisnite tipku superFreezing kako biste brzo i sigurno sve spremili u zamrzivač nakon kupovine. To znači da vaša hrana zadržava sve važne hranjive tvari i okuse.

Uvijek prava temperatura – freshSense.

Čak i najmanja kolebanja temperature, primjerice zbog sunčeve svjetlosti na kombinaciji hladnjaka i zamrzivača, mogu utjecati na uvjete u hladnjaku – a time i na svježinu vaše hrane. Kako bi se to izbjeglo, freshSense mjeri unutarnju i vanjsku temperaturu hladnjaka i detektira promjenu ambijentalnih uvjeta. Čim se otkrije promjena, kontrolni sustav odmah poduzima protumjere kako bi Vaša hrana što duže ostala svježa.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI