









LG kombinacija hladnjak/zamrzivač GBB72PZECN1, 203 cm visine, 59,5 cm širine










749.00 € Izvorna cijena bila je: 749.00 €.398.65 €Trenutna cijena je: 398.65 €. sa PDV
Težina | 79 kg |
---|---|
Prednja strana u boji |
u boji nehrđajućeg čelika |
Bočne stranice u boji |
srebrne boje |
Oprema |
NoFrost stalak za boce u odjeljku zamrzivača |
Vrhunske karakteristike |
Inverterski kompresor |
Ime modela |
GBB72PZECN1 |
godišnja potrošnja energije |
172 kWh |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
277 litara |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
107 litara |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Emisije buke u zraku |
35 dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
C (A do G) |
Visina |
203 cm |
Širina |
59,5 cm |
Dubina |
67,5 cm |
brend |
LG |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 6168696874
- Ukupna korisna zapremina: 384 l
- No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
- Značajke svježine: FRESHBalancer™ & FRESHConverter™
- DoorCooling+™ (puno brže i ravnomjernije hlađenje)
- Multi-Airflow hlađenje cirkulacijom zraka (inovativno kruženje zraka kroz unutrašnjost)
Razmazite svoja osjetila uz NatureFRESH®
Uživajte u svježoj hrani. Razmazite svoja osjetila slasnim iskustvom okusa.
Održavajte svoju hranu dulje svježom
LG-jev Smart Inverter Compressor®️ dulje čuva izgled i okus svježih proizvoda smanjujući temperaturne oscilacije u području hladnjaka.
Do 32%* brže i ravnomjernije hlađenje
Zahvaljujući dodatnom ventilacijskom otvoru na vrhu prednjeg dijela, cijeli se hladnjak hladi puno brže i ravnomjernije. To znači da hrana dulje ostaje svježa.
Minimalni razvoj buke
Pametni inverterski kompresor radi uz razinu buke od niskih 36 dB. Za glatki rad koji jedva primjećujete.
Zašto pametni inverterski kompresor?
Pametni inverterski kompresor ima manje točaka trenja jer nema spojnih dijelova. Osim toga, kompresor se pokreće i gasi nježnije, što znači da je buka niža nego kod konvencionalnih kompresora.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.