











499.00 € sa PDV
Težina | 70 kg |
---|---|
tip dizajna |
Prednji utovarivač |
Boja |
srebrne boje |
Napomena o narudžbi |
Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrhunske karakteristike |
ActiveWaterPlus automatska kontrola količine |
varioSpeed opcija |
Ubrzajte proces pranja do 65% s varioSpeed opcijom. Može se uključiti na gotovo svaki program. |
Ime modela |
WAN282X3 |
Emisije buke u zraku |
74dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Nazivni kapacitet brzine centrifuge |
1400 okretaja u minuti |
Nazivni kapacitet |
7 kg |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
B (A do G) |
Programi |
Easy Iron |
Dodatne funkcije |
Detekcija punjenja |
Visina |
84,8 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55 cm |
brend |
Bosch |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 7308290020
- Eco Silence Drive™: ovako učinkovit i robustan mora biti pogon perilice rublja.
- Hygiene Plus: higijensko i čisto pranje čak i na 40°C.
- Speed Perfect: savršena čistoća uz uštedu vremena do 65%.
- Active Water Plus: automatsko prepoznavanje punjenja za preciznu regulaciju potrošnje vode za svako pranje.
- LED zaslon s jednostavnim upravljanjem dodirom i mnogim dodatnim funkcijama kao što su vremenska odgoda i prikaz preostalog vremena.
Serija 4, perilica rublja, prednji punjač, 7 kg, 1400 o/min, silver-inox, WAN282X3
Eco Silence Drive™
U 21. stoljeću nitko više ne bi trebao imati posla s glasnim kućanskim aparatima. Zato smo razvili Eco Silence Drive™. Ovaj inovativni pogon perilice rublja bez četkica ne samo da je značajno tiši od konvencionalnih motora, već je i puno energetski učinkovitiji i dugotrajniji. 1 pametan motor, 3 aduta za vas.
Brzina savršena
Ako je vrijeme kratko, a vaša perilica rublja ima SpeedPerfect, možete skratiti vrijeme izvođenja programa do 65% uz zadržavanje visoke kvalitete. SpeedPerfect se može koristiti s većinom programa, bilo kojim volumenom punjenja i svim vrstama tkanina. Na primjer, uz SpeedPerfect i Mix program možete temeljito oprati do 4 kilograma miješanog rublja u samo 46 minuta.
Active Water Plus
Bez obzira na to koliko malo perete, tehnologija Active Water Plus daje savršene rezultate, koristeći samo točnu količinu vode koja je potrebna za svaki ciklus pranja. Za vrlo učinkovito korištenje vode čak i kod manjih opterećenja. Zahvaljujući visokoučinkovitoj tehnologiji upravljanja vodom, automatski se otkriva točno opterećenje i precizno se podešava potrošnja vode. Uštedite do 50% vode na malim količinama.
Funkcija ponovnog punjenja
Upravo ste pokrenuli perilicu i onda otkrili zaboravljeni predmet… tko to ne zna? Srećom, funkcija ponovnog punjenja također se može koristiti za dodavanje (ili uklanjanje) komada rublja nakon pokretanja programa. Jednostavno pritisnite tipku za ponovno punjenje, stavite zaboravljene stvari u perilicu i nastavite s procesom pranja.
Funkcija podsjetnika za čišćenje bubnja
Program za čišćenje bubnja idealan je za čišćenje bubnja i održavanje njegove higijenske čistoće. Nakon 20 ciklusa pranja ispod 40°C, perilica/sušilica rublja automatski će vas podsjetiti da očistite bubanj pomoću programa za čišćenje bubnja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.