Haseatic ugradbeni hladnjak HEKS8260GE, visina 81,8 cm, širina 59,5 cm

Izvorna cijena bila je: 299.00 €.Trenutna cijena je: 239.00 €. sa PDV

Težina 25 kg
Vrhunske karakteristike

LED unutarnje osvjetljenje odjeljka zamrzivača s 4 zvjezdice,
funkcija super zamrzavanja

Ime modela

HEKS8260GE

godišnja potrošnja energije

148 kWh

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

104 litre

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

17 litara

Klasa emisije zvuka u zraku

C

Emisije buke u zraku

38 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

Visina

81,8 cm

Širina

59,5 cm

dubina

54,5 cm

brend

Hanseatic

Nema na zalihi

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 7490983526 Kategorije: ,

 

 

Članak br. 7490983526

 

 

  • 38 dB
  • Visina niše: 81,8 cm
  • Iskoristivi sadržaj: 121 litara
  • Predmeti s četiri zvjezdice

 

 

Integrirani ugradbeni hladnjak “HEKS8260GE” je marke Hanseatic. Uređaj dimenzija 59,5 x 81,8 x 54,5 cm (Š/V/D) sa 17 l zapremine zamrzivača i 104 l zapremine hladnjaka idealan je za jednu osobu ili kao drugi uređaj. Model radi s radnom bukom od 38 dB. Za pohranu hrane dostupan je odjeljak zamrzivača s poklopcem. Temperatura unutar uređaja prikazuje se na zaslonu instaliranom izvana. Dvije staklene police, uključujući jednu podesivu po visini, nude mnogo prostora za hranu. Hrana je brzo dostupna na tri police na vratima. Funkcija super zamrzavanja osigurava da se hrana može posebno brzo ohladiti i zamrznuti. Ako su vrata otvorena, ugradbeni hladnjak to javlja vizualnim signalom upozorenja. Zahvaljujući LED unutarnjoj rasvjeti, odmah možete pronaći ono što tražite. Hanseatic “HEKS8260GE” je ugradbeni hladnjak koji impresionira svojim karakteristikama i nudi dovoljno prostora za sve vrste hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.