













Privileg električni štednjak set SET PV900 IN, hidroliza, s indikatorom preostale topline














499.00 € Izvorna cijena bila je: 499.00 €.296.65 €Trenutna cijena je: 296.65 €. sa PDV
Težina | 35 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
Elektronički sat |
Funkcija čišćenja |
Hidroliza: Automatsko samočišćenje pritiskom na gumb. Očistite cijelu unutrašnjost pećnice brzo i bez napora. Ekološki prihvatljiv sustav samočišćenja hidrolize koristi snagu vodene pare. |
Ime proizvoda |
SET PV900 IN |
Set koji se sastoji od |
Štednjak PHVK3 OH8V IN, ploča PCTHR 6042 NE |
Boja |
u boji nehrđajućeg čelika |
Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh |
0,87 kWh |
Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh |
0,78 kWh |
Volumen pećnice po prostoru za kuhanje |
65 litara |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A+++ do D) |
Vrste grijanja |
Roštilj na razini odmrzavanja Intenzivni roštilj |
Kontrole pećnice |
Okretni gumbi |
Okretni gumbi |
na uvlačenje |
uključena opskrba |
1 lim za pečenje |
Visina samostojeće peći |
57,4 cm |
Široki samostojeći štednjak |
59,5 cm |
Duboki samostojeći štednjak |
54,2 cm |
Visina ploče za kuhanje |
2 cm |
Široka ploča za kuhanje |
58 cm |
Duboka ploča za kuhanje |
51 cm |
Ploča za kuhanje sa širokim izrezom |
56 cm |
brend |
Privileg |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 5272033252
- Klasa energetske učinkovitosti A (A+++ do D)
- 8 vrsta grijanja
- Električna ploča za kuhanje
- Funkcija čišćenja hidrolizom
- Kontrolne tipke na uvlačenje
Set štednjaka SET PV900 IN
Sustav samočišćenja hidrolizom – za jednostavno čišćenje
Ekološki prihvatljiv sustav samočišćenja koristi snagu vodene pare i otapa prljavštinu. Za automatsko, brzo i savršeno čišćenje bez puno truda i sredstava za čišćenje.
Duo zona za kuhanje
Kombinirajte dvije zone za kuhanje u jednu veliku zonu za kuhanje i koristite dvije zone za kuhanje odjednom. Duo polje za kuhanje vrlo je pogodno za jela koja se pripremaju u pećnici.
Zona s dva kruga za velike posude
Koristite različite veličine lonaca i tava ovisno o svojim potrebama. Bilo za wok ili tavu za paellu, zona s dva kruga može se lako proširiti u veliku zonu za kuhanje.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.