GORENJE Staklokeramička ploča · ECT43X

Izvorna cijena bila je: 399.00 €.Trenutna cijena je: 199.00 €. sa PDV

Težina 9 kg
Boja

Crna

Vrsta ploče

Staklokeramika

Materijal okvira

Nehrđajući čelik

Vrsta okvira/ruba ploče

Okvir

Vrsta kontrole

Upravljanje na dodir

Tajmer

Da

Širina

600 mm

Visina

54 mm

Dubina

525 mm

Minimalna širina niše za ugradnju

560 mm

Minimalna visina niše za ugradnju

70 mm

Minimalna dubina niše za ugradnju

490 mm

brend

Gorenje

Na zalihi

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

UPRAVLJANJE NA DODIR

Sada svaki dodir može biti čaroban
Moderna senzorska tehnologija omogućava jasno i jednostavno upravljanje na dodir. Upravljački dio ploče je savršeno gladak tako da je ploču jednostavno očistiti.

Ovalna zona za kuhanje, idealna za široke posude

Indukcijske i HiLight ploče za kuhanje imaju proširene zone koje se zovu FishZone. Kada se uključe, tradicionalne kružne zone kuhanja se pretvaraju u veliku ovalnu površinu koja je posebno pogodna za šire posude.

Održavanje jela toplim za one koji kasne

Funkcija StayWarm održava jela na konstantnoj temperaturi 70˚C sve dok ne dođe vrijeme posluživanja jela. Hrana zadržava svoje originalne okuse i temperaturu sve dok ne bude posluženo.

Neko uvijek nadzire rad ploče

Odbrojavajući tajmer može se podesiti do 99 minuta. Ukoliko je optimalno vrijeme kuhanja za određeno jelo poznato iz iskustva, tajmer se može podesiti na ploči da isključi automatski ploču kada vrijeme istekne. Zvučni signal će označiti da je jelo gotovo.

Napravite pauzu, bilo kad

Funkcija StopGo zaustavlja kuhanje i nastavlja sa istim podešenjima nakon ponovnog reaktiviranja.

Saftey first

Osiguravajući vam još veću bezbjednost, indikatori toplote svijetle kako bi vas obavjestili koja površina na ploči je još uvijek topla. Sve dok je indikator upaljen, navedena grijača površina se ne smije dirati. Može se, također, iskoristiti za odmrzavanje namirnica ili za očuvanje toplote jela.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI