Pećnica Bosch HBG676EB6 Wi-Fi

Izvorna cijena bila je: 1,379.00 €.Trenutna cijena je: 1,199.00 €. sa PDV

Težina 39 kg
Product series:

Serie 8

Glavna boja proizvoda:

Crna

Boja / materijal vrata:

Black

Ugradbeni / samostojeći:

Ugradbeni

Tip upravljanja:

elektroničan

Materijal upravljačke ploče:

Glass

Tip upravljačkih postavki i signalizacijskih uređaja:

Rotary swivel

Jesu li neke upravljačke opcije za ploče za kuhanje integrirane?:

Ne

Materijal vrata:

Glass

Cavity capacity:

71

Dužina kabela za napajanje (cm):

120.0

Dovod električne energije:

Električni

Korisničko sučelje

TFT čisti tekst s kontrolnim krugom

Integriran sustav čišćenja

Pyrolytic+Hydrolytic

Sensors

PerfectBake – senzor za pečenjePerfectRoast – termometar za pečenku

Home Connect1

Da

Pomoćnik u pećnici s glasovnom kontrolom

da (dostupno s povezanim računom Home Connect i potrebna je treća strana, npr. Alexa)

Hotair

4D vrući zrak – najmoderniji oblik cirkuliranja zraka

Načini pečenja

4D vruči zrak, Bottom heat, Conventional heat ECO, Full width grill, Gornje/donje grijanje, Half width grill, Hot Air-Eco, Kuhanje na niskoj temperaturi, Odmrzavanje, Održavanje toplote (za pripremljena jela), Pizza (opcija za pečenje pizze), pre-heating, Ventilatorski infra roštilj

Dimenzije proizvoda

595 x 594 x 548 mm

Uključeni dodatni pribor

1 x Lim, emajl, 1 x Rešetka, 1 x Univerzalna tava za pečenje

brend

Bosch

Nema na zalihi

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

Serie 8, Pećnica, 60 x 60 cm, Crna, HBG676EB6

 

 

Ugradbena pećnica s funkcijama PerfectBake i PerfectRoast: automatski dobivate savršene rezultate pečenja.

  • PerfectRoast: Maksimalna točnost mjerenja za savršeno pečenje.
  • 4D Hotair: jednolika distribucija topline, za savršene rezultate na svakoj razini.
  • Zaslon na dodir TFT-touchdisplay: jasan tekst i slike, za lako i intuitivno upravljanje pećnicom.
  • Pirolitičko samočišćenje: automatski čisti pećnicu, samo obrišite pepeo.
  • Pomoć pri čišćenju: manje napora pri čišćenju zahvaljujući novoj mogućnosti čišćenja koja se može upotrebljavati za čišćenje laganih zaprljanja.

 

PerfectRoastBilo da se radi o pečenoj puretini, janjećoj koljenici ili slasnom šaranu – sonda za meso PerfectRoast dolazi u kombinaciji sa znanjem profesionalnog chefa, ali uz znatno manji trošak. Tri iznimno osjetljive mjerne točke pomažu senzoru da utvrdi ključnu temperaturu namirnica, točno u stupanj i sekundu. Maksimalna točnost mjerenja postiže se umetanjem sve tri mjerne točke prema potrebi, što jamči savršene rezultate pečenja. Druga je prednost to što se PerfectRoast može koristiti u kombinaciji s mikrovalovima i dodatnom parom.

4D HotairPečenje kruha i kolača sad možete još više prilagoditi: s načinom rada 4D Hotair, toplina se jednoliko raspoređuje u cijeloj unutrašnjosti pećnice. Postavite lim ili rešetku za pečenje na bilo koju od četiri razine i uživajte u savršenim rezultatima. To nije sve: kekse ili kolačiće sad možete peći istovremeno na do četiri razine i pouzdano dobivate iste rezultate od vrha do dna.

 

 

 

 

Zaslon TFT-touchdisplay

Pomoću intuitivnog zaslona na dodir i kontrolnog prstena sad je lako upravljati pećnicom. Samo malo okrenite kontrolni prsten i prilagodite postavke pećnice. Tekstom, slikama i gumbima koje možete izravno odabrati zaslon, TFT vodi vas kroz svaki korak. Tako ćete uvijek imati potpun pregled i kontrolu nad funkcijama svoje pećnice.

 

Pirolitičko samočišćenje

Ručno čišćenje pećnice može biti zamoran i dugotrajan postupak. Naše pećnice s pirolitičkim samočišćenjem omogućuju vam da se zauvijek oprostite od tog nepopularnog zadatka. Samo odaberite funkciju, pritisnite “Start” i, ovisno o stupnju zaprljanosti, vaša pećnica se zagrijava do 480 °C, sagorijeva masnoću ili ostatke hrane – nisu potrebne kemikalije. Kad se pećnica ohladi, jednostavno obrišite malo pepela i gotovi ste. Tako možete više vremena uživati u rezultatima i manje vremena potrošiti za čišćenje.

 

 

 

 

 

Pomoć pri čišćenju

Vaša je pećnica samo malo zaprljana i želite je brzo očistiti? Samo postavite približno 400 ml vode i kapljicu deterdženta za posuđe na dno, postavite odgovarajući način zagrijavanja, temperaturu i vrijeme trajanja. Ekološki prihvatljiv sustav čišćenja omekšava zapečene taloge tako da ih možete samo obrisati, za brzo i nekomplicirano čišćenje pećnice.

 

 

 

 

 

SoftClose

Vrata pećnica sada su praktičnija nego ikada: Poseban mehanizam za prigušivanje spriječava lupanje vrata pećnice prilikom zatvaranja. Kada vrata nježno gurnete, ona će se zaustaviti trenutak prije zatvaranja i potom se zatvoriti nježno i tiho te tako zajamčiti dugi vijek trajanja pećnice i njenih vrata.

 

 

 

 

Savjeti za kuhanje

Nije uvijek lako biti u tijeku sa svim novitetima u kuhanju. Ali uz aplikaciju Home Connect možete uvijek biti u korak s njima. Ova aplikacija omogućuje brz pristup inovativnim tehnikama kuhanja i pripreme hrane ravno s vašeg mobilnog telefona ili uređaja. Pomaknuti granice svojih kuharskih vještina nije nikad bilo ovako lako ili praktično.

 

 

 

 

VoiceControl

Zahavljujući partnerstvu s Amazon Alexom, svojom pećnicom možete upravljati i glasom. Molimo provjerite da li je relevantna “Home Connect” funkcija unutar aplikacije Alexa dostupna za vašu državu i jezik. Aktivirajte odgovarajuću funkciju i uspostavite vezu između Amazon Alexe i vašeg kućanskog uređaja.

 

 

 

 

Pametna pećnica koja se drži recepta umjesto vas.

Isprobavanje novih recepata iz kuharice može biti razočaravajuće, posebice kad nemaju napisane precizne temperature i vremena kuhanja. Home Connect prekida nagađanje. S punim pristupom svijetu uzbuđujućih recepata, Home Connect prenosi idealne postavke vašeg odabranog recepta izravno u pećnicu. Upotrijebite svoj mobilni uređaj i iz ogromne zbirke recepata u aplikaciji Home Connect odaberite željeno jelo, a vaše će pećnica automatski postaviti idealnu vrstu grijanja, temperaturu i vrijeme kuhanja. Naravno, svoje najomiljenije recepte možete i pohraniti u aplikaciji Home Connect. Sada možete uspješno pripremiti čak i najzahtjevnije recepte bez kapi znoja.

 

 

 

 

Provjerite svoju pećnicu – čak i kad niste kod kuće.

’Jesam li ostavila uključenu pećnicu?’ Pitanje koje je uvijek mučilo sve kuhare. Pećnice s Home Connect funkcijom daljinskog upravljanja sada uklanjaju sve sumnje, a vama daju duševni mir. Jednostavno upotrijebite svoj mobilni uređaj i provjerite status svoje pećnice te daljinski upravljajte i nadzirite svoju pećnicu putem aplikacije Home Connect. S daljinskim pristupom pećnici sada možete dom napustiti s potpunim uvjerenjem da je sve u savršenom redu.

 

 

 

Pametnije pružena podrška.

Kada kućanski uređaji ne rade onako kako bi trebali, to može biti stresno. Daljinska dijagnostika ovdje je da vam pomogne. Jednostavno nazovite dežurnu liniju Home Connect i naručite se na daljinsku dijagnostiku za vaš uređaj povezan putem interneta. S vašim će dopuštenjem Bosch služba za korisnike potom moći na daljinu pregledati vaš kućanski uređaj, ustanoviti u čemu je problem i dati vam jasne savjete. U slučaju da problem nije moguće na taj način riješiti, moguće je obavijestiti Bosch servisera, koji će svratiti u   vaš dom i riješiti sve probleme, već opremljen svim potrebnim dodatnim dijelovima. Pametna podrška, pametna rješenja – s dodirom gumba.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI