BOSCH kombinacija hladnjak/zamrzivač KGN49XIEA, 203 cm visine, 70 cm širine

Izvorna cijena bila je: 859.00 €.Trenutna cijena je: 629.00 €. sa PDV

Težina 85 kg
Prednja strana u boji

Nehrđajući čelik sa zaštitom od otisaka prstiju

Bočne stranice u boji

Sivo

opseg isporuke

3x posuda za jaja, 1x posuda za led

Namještaj

NoFrost stalak za boce u odjeljku zamrzivača
, graničnik vrata se može promijeniti,
noge podesive po visini

Vrhunske karakteristike

Funkcija super hlađenja
easyAccess Shelf
multiAirflow sustav
vitaFresh

Ime modela

KGN49XIEA

godišnja potrošnja energije

259 kWh

Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja

20 sati

Kapacitet zamrzavanja 24 sata

12 kg

Klimatska klasa

SN-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

330 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

108 litara

Klasa emisije zvuka u zraku

C

Emisije buke u zraku

40 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

Zaslon s prikazom temperature

na vratima

Signal upozorenja

otvorena vrata

Broj skladišnih prostora

5

Broj polica podesivih po visini

4

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

VitaFresh

Visina

203 cm

Širina

70 cm

dubina

67 cm

Visina s pakiranjem

210 cm

Širina s pakiranjem

76 cm

brend

Bosch

Nema na zalihi

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 1414701519 Kategorije: ,

 

 

 

Članak br. 1414701519

 

 

 

  • Ukupni volumen: 438 litara
  • No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
  • VitaFresh: Održava vašu svježu hranu dulje svježom.
  • EasyAccess polica: staklene police na izvlačenje za praktičan utovar i istovar i savršen pregled.

 

 

 

 

 

 

 

 

Savršeno pristajanje

Savršeno pristajanje

Postavite svoj hladnjak točno tamo gdje želite. Ostali standardni modeli hladnjaka-zamrzivača zahtijevaju oko 10 cm slobodnog prostora sa strane kako bi mogli otvoriti vrata i ladice. Zahvaljujući Perfect Fitu, naše samostojeće kombinacije hladnjaka i zamrzivača mogu se postaviti izravno na zid i uz drugi namještaj. Širina hladnjaka odgovara veličini potrebne niše.

LED osvijetljenje

LED osvijetljenje

LED osvjetljenje pomaže vam da imate na oku sve u hladnjaku. Dugotrajne LED diode koje štede energiju automatski obasjavaju unutrašnjost sjajnim bijelim svjetlom. Potpuno integrirani LED izvori svjetla osiguravaju ugodno svijetlo, ravnomjerno osvjetljenje unutrašnjosti bez blještanja. Nikad više ništa ne propustite.

Automatsko super zamrzavanje

Automatsko super zamrzavanje

Kako bismo sačuvali vitamine, nutritivnu vrijednost, izgled i okus, hranu treba zamrznuti što je brže moguće. S automatskim super zamrzavanjem možete brže zamrznuti male količine hrane, istovremeno štiteći svoju smrznutu hranu od odmrzavanja. Zamrzivač detektira porast temperature i automatski prilagođava svoju temperaturu kako bi osigurao najbolje uvjete skladištenja.

Polica s lakim pristupom

Polica s lakim pristupom

Kad je hladnjak dobro napunjen, brzo izgubite pojam o hrani koja je skrivena dalje. Uz našu policu za jednostavan pristup možete vidjeti sadržaj svog hladnjaka na prvi pogled. Samo ga izvucite i imate pristup svim svojim namirnicama. Uz ovu praktičnu policu od nelomljivog stakla možete brzo pronaći sve što vam je potrebno za sljedeći obrok.

Odvojeni rashladni krugovi

Odvojeni rashladni krugovi

U uređajima s odvojenim rashladnim krugovima, područje hladnjaka i zamrzivača može se zasebno kontrolirati kako bi se postiglo brže hlađenje. Pomoću elektroničkih kontrola koje su jednostavne za korištenje, temperature se mogu individualno podešavati.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI