








NEFF pećnica za pirolizu N 70 B25CR22N1, može se naknadno opremiti teleskopskim produžetkom, samočišćenje za pirolizu, CircoTherm® vrući zrak









969.00 € Izvorna cijena bila je: 969.00 €.769.00 €Trenutna cijena je: 769.00 €. sa PDV
Težina | 39 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
CircoTherm® |
Funkcija čišćenja |
Samočišćenje pirolizom: Ova je pećnica opremljena sustavom samočišćenja Pyroluxe®Plus, koji osigurava čistoću koja zadovoljava najviše profesionalne standarde. Zagrijava vašu pećnicu na 500°C i uzrokuje da se svi ostaci hrane razgrade u pepeo, koji se lako može obrisati vlažnom krpom nakon što se ohladi. Kemijska sredstva za čišćenje su nepotrebna. |
Boja |
nehrđajući čelik u boji/crni |
Ime modela |
B25CR22N1 |
Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh |
0,87 kWh |
Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh |
0,69 kWh |
Broj mjesta za kuhanje |
1 |
Izvor topline po prostoru za kuhanje |
električni |
Volumen pećnice po komori za kuhanje |
71 litara |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A+ (A+++ do D) |
Vrste grijanja |
Roštilj |
Kontrole |
Ekran na dodir |
Sustav na izvlačenje |
Teleskopski nastavak se može naknadno ugraditi |
Odgovarajući teleskopski nastavak |
Nije uključeno u isporuku. Molimo naručite zasebno: Z12TF36X0 "Teleskopski puni produžetak, 3-struki, s mogućnošću pirolize" (broj artikla: 747091) ili Z12TF16X0 "1-struki teleskopski nastavak i okvir" (broj artikla: 56425804) |
vrsta vrata |
staklena vrata |
Zaštitne funkcije |
Roditeljski nadzor |
Samočišćenje |
Samočišćenje pirolizom |
uključena opskrba |
1 emajlirana tepsija, |
Visina |
59,5 cm |
Širina |
59,6 cm |
dubina |
54,8 cm |
brend |
Neff |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 2678852342
- Klasa energetske učinkovitosti A+ (A+++ do D)
- 12 vrsta grijanja
- CircoTherm® vrući zrak za istovremeno pečenje, prženje i kuhanje na do tri razine
- Pirolitičko samočišćenje i EasyClean®, ekološki prihvatljiva opcija za brzo čišćenje između
- ShiftControl – brza navigacija kroz izbornike i jednostavno upravljanje putem TFT zaslona.
N 70, pećnica, 60 x 60 cm, nehrđajući čelik, B25CR22N1
Pecite pametno – na do četiri šine.
Pečenje na više tračnica? Circo Therm® kaže: nema problema! Inteligentni sustav protoka zraka ravnomjerno cirkulira toplinu kroz pećnicu. Bez obzira na koju šinu postavite plahtu, rezultat je uvijek savršen. A ako ste domaćin cijele zabave, možete koristiti Circo Therm® za prženje i pečenje različitih jela na četiri rešetke u isto vrijeme.
Pirolitičko samočišćenje uz EasyClean
Piroliza je svakako jedna od najtemeljitijih i najboljih ideja za čišćenje pećnice. Piroliza razgrađuje ostatke od pečenja, prženja i roštiljanja u pepeo na visokim temperaturama do 500°C. Jednostavno ga obrišite i gotovi ste! Osim toga, svaka nova pećnica za pirolizu opremljena je štedljivim NEFF sredstvom za čišćenje EasyClean – za brzo i jednostavno čišćenje pećnice između.
TFT zaslon s kontrolom mjenjača
TFT zaslon visoke rezolucije s ShiftControl intuitivno je ugodan. Jasna linija vidljivosti jamči optimalnu vidljivost iz svakog kuta. Element dodirne kontrole ShiftControl reagira na lagani pritisak prsta. Strelice pokazuju upute u radnom izborniku i omogućuju vam brzu i praktičnu navigaciju kroz izbornik uređaja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.