GORENJE kombinacija hladnjaka i zamrzivača NK79C0DBK, visina 185 cm, širina 60 cm

Original price was: 579.00 €.Current price is: 424.15 €. sa PDV

Težina 72 kg
Prednja strana u boji

crno

Bočne stranice u boji

crno

Materijal vrata

Metal od nehrđajućeg čelika

Namještaj

NoFrost stalak za boce u odjeljku zamrzivača
, graničnik vrata se može promijeniti u servisu proizvođača,
noge podesive po visini uz naknadu

Vrhunske karakteristike

Inverterski kompresor
NoFrost Plus
alarm za vrata

Ime modela

NK79C0DBK

godišnja potrošnja energije

165 kWh

Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja

9 sati

Kapacitet zamrzavanja 24 sata

13 kg

Klimatska klasa

SN-N-ST-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

220 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

106 litara

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Emisije buke u zraku

35 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

Zaslon s prikazom temperature

na vratima

Signal upozorenja

otvorena vrata

Neka vrsta signala upozorenja

akustički

Vrsta usluge

Senzorske tipke

WEEE reg. br. EN

24996010

Broj skladišnih prostora

4

Broj polica na vratima

3

Police za materijal

Staklo

Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka

Hlađenje cirkulacijskim zrakom

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

CrispZone
FreshZone

Broj ladica zamrzivača

3

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

185 cm

Širina

60 cm

dubina

66,3 cm

brend

Gorenje

Na zalihi

10 People watching this product now!
SKU: 7189526627 Kategorije: ,

 

 

Članak br. 7189526627

 

 

  • Iskoristivi kapacitet 326 l
  • No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
  • FreshZone
  • 2 noge podesive po visini
  • Zvučni signal upozorenja kada se temperatura u odjeljku hladnjaka poveća

 

 

 

 

 

 

 

Značajke

NoFrost Plus
Nema više zamornog odmrzavanja.

Jedan od najboljih rashladnih sustava na tržištu, instaliran u odjeljku zamrzivača, sprječava nakupljanje leda i inja kako bi potrošnja energije bila niska. To znači da se skladišni kapacitet optimalno koristi i odmrzavanje i čišćenje unutrašnjosti više nije potrebno. Nadalje, smrznute namirnice se ne lijepe jedna za drugu, tako da sva hrana ostaje čista i uredna u zamrzivaču.

 

 

 

 

 

 

 

 

AdaptTech

AdaptTech

Hladnjak-zamrzivač koji prepoznaje vaše navike

Ovaj inteligentni sustav dizajniran je za održavanje konstantne temperature u hladnjaku, bez obzira na to koliko često otvarate vrata. Hladnjak kontinuirano prati način na koji ga koristite i upravlja temperaturom kako bi spriječio porast temperature. To osigurava da vaša hrana ostane svježa i smanjuje potrošnju energije.

Inverterski kompresor

Inverterski kompresor

Stabilni, tihi i dugotrajni

Inverterski kompresori su tiši, izdržljiviji i troše manje energije u usporedbi s konvencionalnim kompresorima. Bolje se i brže prilagođavaju promjenama temperature u hladnjaku, primjerice prilikom otvaranja vrata. To znači manje kolebanja temperature i bolje uvjete čuvanja vaše hrane.

ExtraSilent

ExtraSilent

Uživajte u svom hladnjaku na potpuno novoj razini mira i tišine.

Neki modeli hladnjaka Gorenje posebno su tihi. Uz razinu buke od 35 dB, ima smanjenu razinu buke, što ga svrstava u B klasu. Ovo također čini vaš život mirnijim.

Pretvori ZeroZone

Pretvori ZeroZone

Prilagođena vašim potrebama.

Ova praktična ladica pretvara se iz ZeroZone, najprikladnije za svježu ribu, meso i plodove mora, u dodatnu CrispZone ladicu za voće i povrće. To vam omogućuje jednostavno spremanje sve vaše svježe hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.