





419.00 € Izvorna cijena bila je: 419.00 €.271.15 €Trenutna cijena je: 271.15 €. sa PDV
Težina | 61 kg |
---|---|
tip dizajna |
Gornji utovarivač |
Boja |
bijela |
Napomena o narudžbi |
Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrhunske karakteristike |
15° Green&Clean |
Protiv mrlja 100 |
S jedinstvenim programom Antistain 100 možete ukloniti više od 100 različitih mrlja od A do Ž na samo 40°C. Antistain 100 pojačava učinak vašeg deterdženta dok istovremeno štiti vlakna i boje vašeg tekstila. |
Sustav protiv mrlja |
Trava, rajčice, crno vino – nisu sve mrlje iste. Zahvaljujući inovativnom sustavu protiv mrlja, svaka mrlja dobiva odgovarajući tretman pojedinačno. To znači da se 16 najtežih mrlja sada može ciljano ukloniti. |
Ime modela |
WAT 6313 C |
Emisije buke u zraku |
76 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Nazivni kapacitet brzine centrifuge |
1200 okretaja u minuti |
Nazivni kapacitet |
6 kg |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
C (A do G) |
programa |
Obojeno rublje |
Prikaz vremena |
Prikaz redoslijeda programa |
Sustav zaštite od vode |
Višestruka zaštita od vode+ |
Dodatne funkcije |
15° Green&Clean |
Napetost |
230V |
Vrijednost veze |
2kW |
Visina |
90 cm |
Širina |
40 cm |
dubina |
60 cm |
brend |
Bauknecht |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
C |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- 15° Green&Clean – održava sjaj boja
- Automatska zaštita od oštećenja vodom
- Višestruka zaštita od vode+
- Short 30’ – brzo pranje za 30 minuta
- Automatsko pozicioniranje bubnja
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.