Stressless® stolica za opuštanje Mayfair, s Signature Base, hrastov okvir

Original price was: 2,449.00 €.Current price is: 399.00 €. sa PDV

Težina 45 kg
Informacije o marki

U životu postoje odluke koje su važnije od drugih. Prekretnice koje imaju veće značenje za svakodnevni život nego što se na prvi pogled može zamisliti. Vaš prvi Stressless® naslonjač lako može biti jedan od onih ključnih trenutaka koji definiraju prije i poslije. Tijekom desetljeća, svi Stressless® dizajni namještaja imali su jednu zajedničku stvar: ovo jedinstveno iskustvo udobnosti.

Važno nam je da Vam Stressless® nudi maksimalnu udobnost. Zato naše modele obično izrađujemo u 2 ili 3 veličine – za optimalno pristajanje

Boja

bordo BATICK

Stopala u boji

hrast

Bilješke u boji

Imajte na umu da se na online slikama artikala boje na vašem kućnom monitoru mogu razlikovati od originalnih boja.

Maksimalna nosivost

130 kg

Širina

83 cm

Visina

102 cm

Visina sjedala

44 cm

dubina

73 cm

Vrsta drveta

bukva

Sastav informativnog materijala

Kožni BATICK: BATICK je blago korigirana, obojana i zrnasta koža za namještaj s koje je obično uklonjena većina nedostataka i tragova.
Koža PALOMA: PALOMA je jednobojna poluanilin koža za namještaj s prirodnim vlaknima.
Mikrofibra DINAMICA (88% poliester, 12% poliuretan)
Tkanina RAW LEATHER Q2 FARON: Čvrst, pouzdan bouclé sa strukturiranim izgledom i udobnom površinom (100% poliester u hrpi, osnovna tkanina: 50% poliester, 50% poliakril)

Napomena opseg isporuke

Stolica sa integriranim osloncem za noge nije uključena

korisna informacija

Elegantan i opušten – Stressless® “Mayfair” ima klasičan izgled Stressless stolica za opuštanje. Podstava je posebno mekana i udobna – nije ni čudo što je ovo jedan od naših bestselera. Klasičan izgled koji impresionira najmodernijom udobnošću čini ga izvrsnim predstavnikom dobro poznate udobnosti bez stresa.

KONTAKTIRAJTE NAS

    10 People watching this product now!
    SKU: 1863515196 Categories: , ,
    Članak br. 1863515196
    • Uključujući montažu i vrhunsku uslugu
    • 10-godišnje jamstvo proizvođača na okvir i funkciju
    • Visokokvalitetna fotelja s funkcijom opuštanja i podešavanjem naslona, ​​bez taburea
    • Udobna funkcionalna fotelja s trendi okvirom od kroma i bukovog drveta u boji hrasta

    Odličan izbor za ljubitelje moderne klasike je udobna “Mayfair” stolica za opuštanje marke Stressless u kombinaciji materijala. Vizualno, funkcionalna fotelja impresionira okvirom od kroma i bukovog drveta u boji hrasta. Dizajn zaokružuje navlaka s atraktivnim šavovima koju možete birati u više boja i varijanti tkanine. Namještaj za sjedenje lako se može kombinirati s klasičnim, purističkim ili stilskim namještajem i dodacima, na primjer. Stolica podržava udobno i udobno sjedenje zahvaljujući integriranoj funkciji opuštanja i podešavanju naslona. U isporuku je također uključena montaža i premium usluga. Osjećajte se ugodno dok slušate glazbu i čitate: u udobnoj stolici za opuštanje “Mayfair” marke Stressless s podešavanjem naslona.

     

     

    Stressless® stolica za opuštanje Mayfair, s Signature Base, veličine S, M & L, hrastov okvirStressless® stolica za opuštanje Mayfair, s Signature Base, veličine S, M & L, hrastov okvir

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI