Aarke SodaStream Karbonator 3

Izvorna cijena bila je: 159.00 €.Trenutna cijena je: 79.00 €. sa PDV

Težina 11 kg
Opće informacije

Duljina/širina/visina: 15,3/41,4/25,8 cm
Boja: Crna
Kolekcija: Carbonator 3
Dostupan u različitim bojama

Tehnički detalji

Način rada: ručni, rad na plin

Materijal

Materijal: Metal
Vrsta metala: nehrđajući čelik
Metalna površina: mat

Informacije o kupcima

Upute za njegu: brisati vlažnom krpom

Dimenzije pakiranja

Broj paketa: 1
Paket 1: Dimenzije 38,5/58,5/47 cm (duljina/širina/visina), težina 10,5 kg

Nema na zalihi

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: Članak br. 9229000105 Kategorija:
Članak br. 9229000105

Vodeni karbonator “Carbonator 3” u crnoj boji za gaziranu sodu

Nošenje sanduka s pićem kući je stvar prošlosti: prvoklasni AARKE “Carbonator 3” aparat za vodu u crnoj boji začini hladnu vodu iz slavine. Jednostavno napunite PET bocu do oznake i stavite je u držač, aparat za soda dočarava ukusnu gaziranu vodu učinkovitom karbonizacijom. Cijela stvar radi na plinski pogon – CO2 boca nije uključena u opseg isporuke.

Precizna mlaznica od nehrđajućeg čelika stvara ravnomjeran i kontroliran mlaz raspršivača. Pomicanjem poluge možete kontrolirati prigušivač rotacije, koji regulira smanjenje tlaka u boci. Ako prskanje pođe po zlu, završi u posudi za skupljanje tekućine. Kada ventil pusti zvuk, otpustite ručicu i odvrnite bocu od uređaja. Tada je vrijeme za točenje i uživanje.

Vizualno, ovaj vrhunac izrađen od mat metala također izgleda sjajno, jer njegov tanak dizajn čini dodatak privlačnim za oko na kuhinjskom stolu ili radnoj ploči. Elegantni dizajn boja također doprinosi vizualnom wow efektu. AARKE “Carbonator 3” kuhalo za vodu u crnoj boji osigurava osvježavajući užitak!

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI