MID.YOU BLAGOVAONSKI STOL puno drvo 140/90/76 cm

Original price was: 149.00 €.Current price is: 79.00 €. sa PDV

Težina 39 kg
Opće informacije

Duljina/širina/visina: 140/90/76 cm
Boja dobavljača: Prirodna boja tikovine
Boja: boja bagrema

Certifikati i ispitne oznake

Certifikati/oznake ispitivanja: FSC

Tehnički detalji

Visina donjeg ruba stola cca: 72,5 cm
Razmak nogu s prednje strane: 62 cm
Područja primjene: unutarnja i vanjska
Maksimalna nosivost cca: 120 kg

Materijal

Materijal: drvo
Vrsta drveta: Bagrem
Kvaliteta drva: pravo drvo
Pravo drvo: puno
Površina: prirodno nauljena

ploča stola

Dizajn: Baumkante
Maksimalna nosivost cca: 120 kg
Broj ploča stola: 1
Debljina materijala cca: 35 mm

Noge

Boja: Crna
Širina cca: 70 cm
Visina cca: 72,5 cm
Broj nogu: 2
Beinform: U-obrazac

KONTAKTIRAJTE NAS

    15 People watching this product now!
    SKU: 2331000201 Categories: , ,
    Članak br. 2331000201

    Blagovaonski stol od bagrema (dužine cca 140 cm): rustikalni štih za vaš dom

    Ovaj blagovaonski stol MID.YOU od bagrema (dužine cca 140 cm) impresionira svojom prirodnošću. Posebna pažnja posvećena je izražajnoj strukturi drva. Dizajn podsjeća na rub drveta i odiše rustikalnim šarmom u vašoj blagovaonici. Noge u obliku slova U od crnog metala tvore moderan kontrast prirodno nauljenom drvu akacije.

    Približnih dimenzija 140 x 90 cm (D x Š), ploča stola nudi dovoljno prostora za obiteljski doručak ili romantičnu večeru uz svijeće. Nauljena površina čini drvo iznimno lakim za njegu i neosjetljivim. S ovim blagovaonskim stolom od bagrema (dužine cca 140 cm) možete pokazati svoj smisao za stil!

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI