Atrigo AKU UREĐAJ ZA ČIŠĆENJE TVRDIH PODOVA HBR 250

Izvorna cijena bila je: 29.90 €.Trenutna cijena je: 19.00 €. sa PDV

Težina 4 kg
Opće informacije

Duljina/širina/visina: 30/25/122 cm
Broj modela: HBR 250
Boja: siva, bijela

Ručka

Materijal: plastika

Nema na zalihi

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 8021063601 Kategorija:
Stavka br. 8021063601

Bežični čistač tvrdih podova s ​​dvostrukim spremnikom: za briljantne rezultate

Bilo u kuhinji, hodniku ili kupaonici – bežični čistač tvrdih podova HBR 250 s dvostrukim spremnikom jednostavan je i upravljiv za korištenje gdje god vam je potreban. Zahvaljujući  učestalosti brisanja do cca 450 okretaja u minuti, lako uklanja prljavštinu s glatkih podova.

Pametan sustav s 2 komore – jednom za čistu i jednom za prljavu vodu – čini čišćenje posebno učinkovitim. Na taj način možete u potpunosti iskoristiti otprilike 30 minuta trajanja . LED  zaslon razine baterije daje jasne informacije o preostaloj snazi. Ovaj bežični čistač tvrdih podova s ​​dvostrukim spremnikom moderan je kućanski pomoćnik koji olakšava čišćenje!

Dodatne pojedinosti o proizvodu o brisaču za podove:

  • Materijal: plastika
  • Bijeli i sivi dizajn
  • uključujući valjke za brisanje
  • Bazna stanica s funkcijom samočišćenja
  • Snaga: cca 50 W
  • Litij-ionska baterija: približno 11,1 volta / 2200 miliamper sati
  • Vrijeme punjenja : maksimalno cca 2,5 sata
  • Kapacitet svježe vode: cca 400 ml
  • Kapacitet prljave vode: cca 250 ml
  • Dimenzije : cca 30 x 25 x 122 cm
  • Težina: cca 2,5 kg

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI