






499.00 € Izvorna cijena bila je: 499.00 €.254.15 €Trenutna cijena je: 254.15 €. sa PDV
Težina | 41 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
Zaslon kontrole pola punjenja |
Napomena o narudžbi |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
potpuno integrabilan |
Naziv modela |
BDIN16O30 7677301677 |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
48 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
C |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Broj programa |
6 |
programa |
Auto 40-65 °C |
Visina |
81,8 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55 cm |
Dubina vrata uređaja otvorena |
115 cm |
brend |
Beko |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Radna buka: 48 dB
- Sustav zaštite od vode: Watersafe+
- Gornja košara podesiva po visini punjenja
- Quick&Clean – temeljito čišćenje u 90 minuta
- SelfDry – automatsko otvaranje vrata
Uz BDIN16O30 7677301677, BEKO nudi potpuno integriranu perilicu posuđa dimenzija 59,8 x 81,8 x 55 cm (ŠxVxD). Kućanstva s četiri ili više osoba imaju koristi od kapaciteta punjenja BDIN16O30 7677301677. 14 posuđa definitivno nudi dovoljno prostora. BDIN16O30 7677301677 apsolutno je pouzdana pomoć iz dana u dan. Oni koji traže visokoučinkovitu i dugotrajnu perilicu posuđa došli su na pravo mjesto.
Ugradbena perilica posuđa (14 posuđa, 60 cm)
SelFit®
Samopodesiva opruga vrata S posebnim opružnim mehanizmom SelFit, vrata se automatski prilagođavaju težini kuhinjskog fronta i optimalno ga uravnotežuju. Na taj način vrata ostaju otvorena u bilo kojem željenom položaju i ne zatvaraju se s treskom.
LedSpot™
Svjetlosni indikator statusa Ako je vaša ugradbena perilica posuđa toliko tiha da ne znate radi li, tu je sada ActiveSpot. ActiveSpot je indikator statusa programa koji se projicira na pod ispod stroja. Na taj način možete odmah vidjeti radi li stroj; a kada program završi gasi se crvena LED lampica. Od sada nema više nagađanja o tome kada se perilica posuđa može isprazniti.
Klizna košara za pribor za jelo
Više prostora za lonce i tave u donjoj košari Košara za pribor za jelo je pametan izum, ali često vam smeta kada želite spremiti veliki lonac u donju košaru. Klizna košara za pribor za jelo rješava ovaj problem jer se može slobodno pomicati udesno i ulijevo, stvarajući prostor za ove veće predmete.
Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaranjem
Zatvarač koji se lako otvara Sada se više nećete ozlijediti prilikom otvaranja odjeljka za deterdžent! Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaračem se tako lako otvara i zatvara da njegovo punjenje postaje dječja igra.
Lako sklopivi držač tanjura
Dodatni prostor za lonce i tave. Kada kuhate, svaki put koristite različite veličine lonaca i tava, a za to vam je potrebna odgovarajuća perilica posuđa. S lako sklopivim držačem tanjura možete jednostavno stvoriti prostor za velike lonce i tave. Srećom, prošla su vremena kada su se veći predmeti morali prati ručno!
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.