AEG potpuno integrirana perilica posuđa FSE7470AP 15 posuđa, XXL perilica posuđa

Original price was: 799.00 €.Current price is: 492.15 €. sa PDV

Težina 39 kg
Vrhunske karakteristike

Aqua stop
AquaSensor
AutoOff funkcija
Senzor punjenja
Ladica za pribor za jelo
Tehnologija zaštite stakla
LED zaslon
ProClean™
Sensorlogic
Vremenska odgoda početka

Više pogodnosti

AirDry
BeamOnFloor QuickSelect: Satelitska prskalica za
personaliziranu kontrolu vremena

Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

potpuno integrabilan

Otvor u boji

Crna

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Naziv modela

FSE7470AP

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

15

Emisije buke u zraku

42dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

Broj programa

7

programa

160 minuta
60 minuta
90 minuta
AutoSense 50°- 60°C
Eco 50°C
njega stroja

Maksimalna visina niše

82,0 cm

Visina

81,8 cm

Širina

59,6 cm

dubina

55,0 cm

brend

AEG

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

15 People watching this product now!
Članak br. 9594680185
  • Emisija zvuka u zraku: 42 dB(A)
  • Aqua Control – zaustavljanje vode
  • MaxiFlex Plus ladica za pribor za jelo: Najbolji rezultati pranja glomaznog kuhinjskog pribora
  • BeamOnFloor – Crvena i zelena svjetlosna točka pokazuju je li proces ispiranja u tijeku ili je završio
  • AirDry: posuđe se suši bez mrlja. Nema daljnjeg sušenja, štedi energiju

 

 

 

Uz FSE7470AP, AEG nudi potpuno integriranu perilicu posuđa dimenzija 59,6 x 81,8-82,0 x 55,0 cm (ŠxVxD). Kućanstva s četiri ili više osoba imaju koristi od kapaciteta punjenja perilice posuđa. 15 posuđa definitivno nudi dovoljno prostora. Uređaj ima razred energetske učinkovitosti C (skala: od A do G) i stoga je jedan od ekološki najprihvatljivijih modela na tržištu. Sav je pribor za jelo poredan u ladici za pribor za jelo. To znači da se svaki komad pribora za jelo čisti pojedinačno, a u donjem dijelu stroja ima više prostora za posuđe. Odgoda početka određuje vrijeme u kojem počinje proces ispiranja. Svatko tko traži praktičnu, funkcionalnu i pouzdanu potporu u kućanstvu pronaći će savršeni uređaj u perilici posuđa.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.