SIEMENS Pećnica za pirolizu iQ300 HB572ABS3 Može se naknadno opremiti teleskopskim produžetkom, funkcijom AirFry

Izvorna cijena bila je: 689.00 €.Trenutna cijena je: 492.15 €. sa PDV

Težina 41 kg
mjerač vremena

Da

Boja

nehrđajući čelik

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

Naziv modela

HB572ABS3

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,94 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,69 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Izvor topline po prostoru za kuhanje

električni

Volumen pećnice po prostoru za kuhanje

71 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

Kontrole

Upravljanje dodirom

prikaz

LED zaslon

Sustav na izvlačenje

Teleskopski nastavak se može naknadno ugraditi

vrsta vrata

Staklena vrata
sklopiva vrata

Zaštitne funkcije

Sigurnosna brava za djecu; mehanička brava za vrata može se kupiti kao dodatna oprema; Pećnica; gumb za pokretanje; elektroničko zaključavanje vrata

Vrsta unutarnje rasvjete

Halogena svjetiljka

Pribor uključen

1 x Air Fry & grill pladanj
1 x kombinirana rešetka
1 x univerzalna tava

Visina

59,5 cm

Širina

59,4 cm

dubina

54,8 cm

Duljina priključnog kabela

1,2 m

brend

Siemens

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Članak br. 9356452396
  • Air Fry: zdraviji način grickanja.
  • activeClean®: automatski sustav samočišćenja.
  • LED kontrola na dodir: jednostavna kontrola, bez prekidača.
  • cookControl10: Automatski programi jamče najbolje rezultate.
  • 3D vrući zrak: ravnomjerno zagrijavanje na do tri razine. Za izvrsne rezultate.

 

iQ300, ugradbena pećnica, 60 x 60 cm, nehrđajući čelik, HB572ABS3

 

 

Pećnica s integriranom fritezom na vrući zrak.

Pećnica s integriranom fritezom na vrući zrak.

Hoćeš grickalicu? Rasporedite tanko narezan krumpir ili drugo povrće na Air Fry & grill pladanj, dodajte malo ulja i začina, pokrenite Air Fry i uživajte u prekrasno hrskavim rezultatima.

Do čiste pećnice bez napora.

Do čiste pećnice bez napora.

Zahvaljujući activeClean®, vaša pećnica se sama čisti. Jednostavno uklonite grubu prljavštinu, a pećnica će učiniti ostalo. Pritiskom na gumb svi ostaci od pečenja, prženja i pečenja na roštilju pretvaraju se u pepeo na visokim temperaturama. Sve što trebate učiniti je prebrisati vlažnom krpom i gotovi ste.

Intuitivne kontrole

Zašto komplicirano kada može biti jednostavno? S jasno strukturiranim zaslonom bez prekidača, upravljanje LED dodirom posebno je praktično. Sve funkcije vaše pećnice vidljive su na zaslonu. Vrste grijanja, temperatura, trajanje i druge funkcije mogu se podesiti pomoću dodirnih površina. A čišćenje je nevjerojatno jednostavno.

Automatski postignite savršene rezultate.

Automatski postignite savršene rezultate.

Za najbolje rezultate: cookControl10 uključuje 10 automatskih programa za savršenu pripremu vaših jela. Jednostavno odaberite željeni program i unesite težinu – sve ostalo se događa automatski.

Ravnomjerna raspodjela topline za savršene rezultate pečenja.

Ravnomjerna raspodjela topline za savršene rezultate pečenja.

3D vrući zrak osigurava fantastične rezultate pečenja svaki put. Bez obzira koristite li jednu, dvije ili tri razine istovremeno: toplina se ravnomjerno raspoređuje po cijeloj pećnici.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.