







699.00 € Izvorna cijena bila je: 699.00 €.424.15 €Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
ActiveDry: tijekom faze sušenja programa, vrata se automatski otvaraju kako bi omogućila ulazak svježeg zraka u perilicu. Prirodni proces sušenja traje nekoliko minuta nakon što program završi i posuđe se može izvaditi. (Može se isključiti) MultiZone |
Napomena o narudžbi |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
Podpultni uređaj |
Otvor u boji |
nehrđajući čelik |
Naziv modela |
OBUC Ecosilent 8650 |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
41 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
B (A do G) |
Broj programa |
8 |
Vrsta držača pribora za jelo |
Košarica za pribor za jelo ladica |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Oprema stalak za suđe |
Fleksibilni držač za čaše Glasscare, gornja košara se može ukloniti i podesiva po visini |
Visina |
82 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
59 cm |
brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- ActiveDry – sustav automatskog otvaranja vrata za savršeno osušeno posuđe
- Senzorski program – savršeni rezultati čišćenja uz učinkovitu potrošnju vode i energije
- Ladica za pribor za jelo – može se fleksibilno puniti, čak i s dužim priborom za jelo
- MultiZone – pametno pranje posuđa u malom formatu
- Potpuna zaštita od vode – pouzdana zaštita od oštećenja vodom
Uz OBUC Ecosilent 8650, BAUKNECHT nudi podpultnu perilicu posuđa dimenzija 60 x 82 x 59 cm (ŠxVxD). S kapacitetom punjenja od 14 postavki, perilica je idealna za kućanstva s četiri ili više osoba. S razredom energetske učinkovitosti B (ljestvica: A do G), uređaj svoj posao obavlja na ekološki prihvatljiv način. Zahvaljujući tehnologiji izmjeničnog pranja posuđa MultiZone, perilica posuđa može postići izuzetno intenzivno čišćenje za sve vrste prljavog posuđa. Sav pribor za jelo poredan je pojedinačno u ladici za pribor. To znači da se svaki komad pribora za jelo posebno čisti i ima više prostora za posuđe u donjem dijelu stroja. Vremenska odgoda početka može se koristiti za određivanje u koje vrijeme odabrani program treba započeti prije početka ispiranja. Ako tražite praktičnu, funkcionalnu i pouzdanu potporu za kućanstvo, perilica posuđa je idealna perilica posuđa.
Podpultna perilica posuđa (60 cm) OBUC Ecosilent 8650
ActiveDry – za prirodno sušenje
ActiveDry automatski otvara vrata nakon završetka programa za do 45% – 70% bolje rezultate sušenja* i štedi do 15% energije. Vrata se otvaraju tek kada se unutarnja temperatura ohladi na 40 °C kako bi se osigurala optimalna zaštita prednjih strana namještaja.
Senzorski program
Bez obzira na to koliko je vaše posuđe prljavo: Bauknechtova senzorska tehnologija mjeri stupanj onečišćenja vode i automatski prilagođava potrošnju vode, snagu čišćenja i temperaturu. Rezultat: prvoklasni učinci čišćenja i sušenja – uz to štedite vodu, energiju i vrijeme.
Odgoda početka
Zahvaljujući vremenskoj odgodi početka, možete podesiti svoju perilicu posuđa tako da program počne kada je vama najbolje. Ovo štedi vrijeme i energiju.
Ladica za pribor za jelo
Lako se stavlja i vadi pribor za jelo zahvaljujući trećoj ladici. Ladica za pribor za jelo je lako podesiva i može se ukloniti. Po potrebi je dizajniran i za duže noževe, drvene žlice ili kuhinjske posuđe i stoga nudi dovoljno prostora u svakom trenutku.
MultiZone
S posebnom funkcijom čišćenja u više zona, možete koncentrirati snagu pranja vaše Bauknecht perilice posuđa posebno na gornju ili donju košaru za pranje. Pouzdano možete očistiti male količine posuđa ili posebno tvrdoglavo zaprljane tave i lonce i pritom uštedjeti vodu i struju.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.