








BOSCH Perilica rublja serija 8 WGB244010 Iron Assist smanjuje 50% bora zahvaljujući pari









978.00 € Izvorna cijena bila je: 978.00 €.764.15 €Trenutna cijena je: 764.15 €. sa PDV
Težina | 81 kg |
---|---|
Napomena o narudžbi |
Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta konstrukcije |
Prednji utovarivač |
Boja |
bijela |
Vrhunske karakteristike |
ActiveWaterPlus Automatska kontrola protoka |
Pametna kuća / upravljanje putem aplikacije |
Pomoću aplikacije Home Connect možete se jednostavno povezati s perilicom rublja. Pronađite pravi program pranja odmah uz easyStart i pokrenite perilicu u pokretu. Kada je pranje rublja gotovo, primit ćete push obavijest. |
Naziv modela |
WGB244010 |
Emisije buke u zraku |
70 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
A |
Nazivni kapacitet brzine centrifuge |
1400 okretaja u minuti |
Nazivni kapacitet |
9 kg |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
programa |
App |
Prikaz vremena |
Odgoda početka prikaza redoslijeda programa |
Dodatna oprema |
LED kontrola neravnoteže osvjetljenja bubnja |
Dodatne funkcije |
Prikaz predoziranja |
pogon |
Inverterski motor |
Visina |
84,5 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
59 cm |
brend |
Bosch |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Iron Assist program: smanjuje bore do 50% zahvaljujući pari
- Opcija Mini Load: brzo i učinkovito pranje pojedinačnih dijelova
- Najbolja energetska oznaka A: čak 20% učinkovitiji u uštedi energije
- Active Water Plus: učinkovita potrošnja vode zahvaljujući automatskom otkrivanju opterećenja
- Home Connect: kontrolirajte i upravljajte svojom perilicom dok ste u pokretu
Serija 8 – perilica rublja, prednji punjač – 9 kg – 1400 o/min.
Pametni kućanski uređaji čine život lakšim.
Budućnost je odavno počela. Home Connect koristi revolucionarnu tehnologiju za pretvaranje vaših kućanskih uređaja u inteligentne pomagače kojima možete upravljati putem pametnog telefona ili tableta.
Smanjuje bore i hrpu od peglanja.
Kako uz minimalan trud dobiti odjeću bez nabora? Iron Assist nježno isparava svježe oprano i osušeno rublje u samo 20 minuta. Para također može ukloniti nabore s prethodno nošene košulje ili hlača. Jednostavno stavite tkaninu u stroj, a Iron Assist učinit će ostalo do 50% manje nabora i stoga manje truda pri glačanju. ²
Operite male količine brzo i održivo.
Imate majicu za pranje, ali nemate dovoljno rublja za puno punjenje? Odaberite opciju mini opterećenja. To vam omogućuje pranje pojedinačnih komada odjeće ili vrlo malih količina do 0,5 kg i smanjenje potrošnje energije do 40%. Pametan način za pranje pojedinačnih predmeta bez osjećaja krivnje.
Pravo rublje za svaku mrlju.
Odabir pravog programa pranja za mrlju može biti prilično zbunjujući. Automatski odstranjivač mrlja uklanja 16 najtvrdokornijih mrlja, od masnoće i krvi do kozmetike i čaja. Perilica rublja automatski podešava temperaturu, kretanje bubnja i vrijeme namakanja prije početka odabranog programa. Koliko god mrlja bila tvrdokorna, Anti Stain će vam pomoći da je se lako riješite. ⁴
Savršeni rezultati u manje od pola vremena. ⁵
Ako je vrijeme kratko, a vaša perilica rublja ima Speed Perfect, možete skratiti vrijeme programa do 65% uz zadržavanje visoke kvalitete. Speed Perfect se može koristiti s većinom programa, bilo kojim volumenom punjenja i svim vrstama tkanina. Na primjer, sa Speed Perfect i programom Mix možete temeljito oprati do 4 kilograma miješanog rublja u samo 46 minuta. ⁵
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.