














BEKO djelomično integrirana perilica posuđa BDSN38440X 7696501677 visokomontažni















568.00 € Izvorna cijena bila je: 568.00 €.381.65 €Trenutna cijena je: 381.65 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
Automatski program |
Daljnje prednosti |
Moguća visoka ugradnja (maksimalna visina ugradnje 50 cm) |
Vrsta instalacije |
djelomično integrirani |
Otvor u boji |
srebrne boje |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
Naziv modela |
BDSN38440X 7696501677 |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
42 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
C (A do G) |
Broj programa |
6 |
Programi |
Automatski 40-65 °C |
Vrsta držača pribora za jelo |
Košarica za pribor za jelo |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Minimalna visina ugradnje |
82 cm |
Maksimalna visina ugradnje |
92 cm |
Visina |
81,8 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
57 cm |
Vrata dubine uređaja otvorena |
115 cm |
Napetost |
230 V |
Osiguranje |
10 A |
Vrijednost veze |
2,1 kW |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Beko |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Radna buka: 42 dB
- Sustav zaštite od vode: Watersafe+
- CornerIntense – inovativna prskalica
- HygieneIntense
- TrayWash
BDSN38440X 7696501677 tvrtke BEKO je djelomično integrirana perilica posuđa dimenzija 59,8 x 81,8-92 x 57 cm (ŠxVxD). U uređaj stane 14 posuđa. Uređaj se stoga posebno preporučuje za kućanstva s četiri ili više osoba. Uređaj ima razred energetske učinkovitosti C (ljestvica: od A do G) te je stoga jedan od najučinkovitijih modela na tržištu. Higijenski savršeno, čak i kod jake ili sasušene prljavštine – program Intensive 70 čisti pouzdano i nježno: bilo staklo, tanjure, tave ili posude za kuhanje. Sav pribor za jelo poredan je zasebno u ladici za pribor za jelo. To osigurava da se svaki komad pribora za jelo posebno čisti, a u donjem dijelu stroja ostaje više prostora za posuđe. S predodabirom vremena početka možete unaprijed odrediti kada bi odabrani program trebao početi. Ako tražite praktičnu, funkcionalnu i pouzdanu podršku za kućanstvo, ovo je savršena perilica posuđa.
Ugradbena perilica posuđa (14 posuđa, 60 cm)
SelFit®
Samopodesiva opruga vrata S posebnim opružnim mehanizmom SelFit, vrata se automatski prilagođavaju težini kuhinjskog fronta i optimalno ga uravnotežuju. Na taj način vrata ostaju otvorena u bilo kojem željenom položaju i ne zatvaraju se s treskom.
Brzo+
Do 70% uštede vremena Ponekad nemate vremena čekati kraj kompletnog programa pranja posuđa. S funkcijom Quick+ vrijeme programa skraćuje se do 70%, tako da je vaše posuđe ponovno spremno za korištenje na vrijeme za sljedeći obrok. *Testirano u internim laboratorijima.
Pomična košara za pribor za jelo
Više prostora za lonce i tave u donjoj košari Košara za pribor za jelo je pametan izum, ali često vam smeta kada želite spremiti veliki lonac u donju košaru. Klizna košara za pribor za jelo rješava ovaj problem jer se može slobodno pomicati udesno i ulijevo, stvarajući prostor za ove veće predmete.
SteamGloss®
Čaše bez mrlja od vode Stol je postavljen, ali vaše čaše su pune mrlja od vode? Funkcija SteamGloss® produljuje vrijeme sušenja do 10 minuta, čime se smanjuje veličina kapljica vode. Rezultat su 23%* sjajnije čaše i do 30%* svjetlije posuđe. *Testirano u vanjskim laboratorijima
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.