






AEG GS649EXUB 6000 SatelliteClean® / Podpultna perilica posuđa 60 cm / AirDry – savršeni rezultati sušenja / MaxiFlex ladica za pribor







699.00 € Izvorna cijena bila je: 699.00 €.364.65 €Trenutna cijena je: 364.65 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Značajke |
AutoOff – automatsko isključivanje |
Performanse |
Broj posuđa u Eko programu: 14 |
Podaci uređaja |
Duljina kabela (m): 15 |
Energetske vrijednosti |
Razred energetske učinkovitosti: C |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 911524169
Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.
Ruka za prskanje s dvostrukom rotacijom nudi do tri puta bolju pokrivenost prskanjem. Fina raspodjela raspršene vode dopire do svakog kuta. Tvrdokorna prljavština se lakše uklanja, a istovremeno se štedi voda
Ladica za pribor za jelo MaxiFlex: Idealna za glomazni kuhinjski pribor.
Fleksibilna ladica za pribor za jelo nudi dovoljno prostora, čak i za glomazni kuhinjski pribor. Ikone na ladici pomažu vam da sortirate stvari. Na taj način svaki predmet nalazi svoje pravo mjesto i može se učinkovito očistiti – od kutlače za juhu do noža za kruh.
Program ExtraHygiene: Uklanja preko 99,99% klica i bakterija*
Program ExtraHygiene stvara higijensku čistoću i čistoću. Da biste to učinili, temperatura se povećava na 69 °C u završnoj fazi ispiranja i održava se najmanje 10 minuta. Ovo ubija i uklanja klice i bakterije.
AirDry: Nema ponovnog sušenja
Tijekom zadnjih 10 minuta posljednjeg ciklusa pranja, vrata se lagano otvaraju i besprijekorno suše posuđe. Nakon završetka programa sve se može pospremiti bez dugotrajnog sušenja.
QuickLift: Gornja košara podesiva po visini.
Ako trebate više prostora za glomazno posuđe, kao što su lonci ili zdjele za salatu, visina gornje košare može se prilagoditi za veće predmete – čak i kada je perilica posuđa potpuno napunjena.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.