BOSCH Kombinacija hladnjaka i zamrzivača 70 cm KGE49AWCA XXL kapacitet od 419 l

Izvorna cijena bila je: 739.00 €.Trenutna cijena je: 466.65 €. sa PDV

Težina 86 kg
Boja prednje strane

bijela

Bočne ploče u boji

bijela

Materijal vrata

Brušeni čelik protiv otisaka prstiju

oprema

Stalak za boce
, promjenjivi graničnik vrata,
podesive nožice

Glavne značajke

LowFrost tehnologija
easyAccess Polica
vitaFresh

Daljnje prednosti

Odvod kondenzata

Naziv modela

KGE49AWCA

Godišnja potrošnja energije

163 kWh

Vrijeme skladištenja u slučaju prekida

20 sati

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

6,5 kg

Klimatski razred

SN-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

302 litre

Volumen odjeljaka za zamrzavanje

117 litara

Ukupni volumen

419 litara

Klasa emisije buke u zraku

C

Emisije buke u zraku

38 dB(A)

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

C (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

signal upozorenja

Vrata otvorena

Vrsta signala upozorenja

akustički

Broj mjesta za pohranu

5 kom.

Materijalne police

Sigurnosno staklo

Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka

Automatsko odmrzavanje
Funkcija brzog hlađenja
Ventilator

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

1 ladica za svježinu
2 ladice za svježinu
VitaFresh 0°C

Broj temperaturnih zona

2

Vrsta instalacije

samostojeći

Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje

Funkcija brzog zamrzavanja

Visina

201 cm

Širina

70 cm

dubina

65 cm

Napetost

220-240 V

brend

Bosch

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 8204740254 Kategorije: ,
Broj artikla 8204740254
  • Kapacitet: 419 l
  • Low Frost – manje stvaranja leda – brže odmrzavanje
  • Zone svježine: 2
  • VitaFresh: dulje održava svježu hranu
  • BigBox ladica za zamrzavanje: za slaganje posuda za zamrzavanje ili za velike smrznute namirnice

 

Serija 6 – Samostojeći hladnjak-zamrzivač s donjim odjeljkom za zamrzavanje – 201 x 70 cm – Bijela

 

 

 

Održite svoju hranu svježom dulje.

Održite svoju hranu svježom dulje.
VitaFresh sustav nudi idealne uvjete skladištenja svježe hrane zahvaljujući regulaciji zraka i temperature. Riba i meso ostaju dulje svježi na temperaturi blizu 0°C. Voće i povrće imaju koristi od optimalne vlažnosti. Više uživanja u hrani i manje otpada od hrane.

 

 

 

Pazite na svoju hranu.

Pazite na svoju hranu.
LED rasvjeta vam pomaže da pratite sve u svom hladnjaku. Dugotrajne, energetski štedljive LED diode automatski obasjavaju unutrašnjost briljantnom bijelom svjetlošću. Potpuno integrirani LED izvori svjetlosti pružaju ugodno svijetlo, ravnomjerno i osvjetljenje unutrašnjosti bez odsjaja. Nikada više ništa nećete propustiti.

 

 

 

 

Više prostora u zamrzivaču.

Više prostora u zamrzivaču.
Ladica za ekstra duboki zamrzivač za praktično slaganje posuda za zamrzavanje ili velikih pakiranja smrznute hrane, poput kolača ili pizza. Bilo da se pripremate za dječji rođendan ili želite pohraniti svadbenu tortu, Big Box ima dovoljno prostora čak i za veliku smrznutu robu.

 

 

 

Sve uvijek pri ruci.

Sve uvijek pri ruci.
Kad vam je hladnjak pun, lako je izgubiti iz vida hranu skrivenu dalje u hladnjaku. S našom policom za jednostavan pristup možete na prvi pogled vidjeti sadržaj hladnjaka. Jednostavno je izvucite i pristupite svoj svojoj hrani. S ovom praktičnom policom od nelomljivog stakla brzo možete pronaći sve što vam je potrebno za sljedeći obrok.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.