SIEMENS Potpuno ugradbena perilica posuđa iQ100 SR61H16KE

Izvorna cijena bila je: 621.00 €.Trenutna cijena je: 449.65 €. sa PDV

Težina 49 kg
Vrsta instalacije

potpuno integriran

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

Naziv modela

SR61HX16KE

Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja

10

Emisije buke u zraku

46 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

E (od A do G)

Broj programa

5

Programi

Automatski 45-65°C
Eko 50°C
Omiljeno
Intenzivni 70°C
Brzi L

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
Nedostatak soli
Predodabir vremena početka

Košara za posuđe s opremom

Podesiva visina gornje košare

Maksimalna visina ugradnje

87,5 cm

Visina

81,5 cm

Širina

44,8 cm

dubina

55 cm

Vrata dubine uređaja otvorena

115 cm

Duljina odvodnog crijeva

2,05 m

Duljina dovodnog crijeva

1,65 m

Napetost

220-240 V

Osiguranje

10 A

brend

Siemens

Na zalihi

18 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj artikla 9784031423
  • varioSpeed ​​​​Plus – pere i suši posuđe do tri puta brže.
  • Uvijek imajte na oku najvažnije stvari uz plavu svjetlosnu točku kao indikator rada – infoLight.
  • Aplikacija Home Connect – Upravljajte svojom pametnom perilicom posuđa s bilo kojeg mjesta.
  • Gumb Favoriti – vaši omiljeni programi jednim dodirom gumba.
  • Odaberite i pokrenite program pranja posuđa praktično putem aplikacije Home Connect – daljinskog upravljača.

 

iQ100 – Potpuno ugradbena perilica posuđa – 45 cm

 

Brzo i pametno čišćenje.

Brzo i pametno čišćenje.
Perite i sušite posuđe do tri puta brže, a opet s istim izvrsnim rezultatima. S varioSpeed ​​​​Plusom možete aktivirati turbo pranje u bilo kojem trenutku, čak i dok je ciklus pranja u tijeku. A najbolje od svega, varioSpeed ​​​​Plus možete aktivirati i kontrolirati putem aplikacije Home Connect na vašem uređaju. Nije li to pametno?

 

 

 

 

Uvijek ažurno.

Uvijek ažurno.
Siemens neprestano poboljšava svoje programe za perilice posuđa kako bi vaše posuđe bilo brže, čišće i energetski učinkovitije. Ne brinite! Preuzimanjem programa za naše perilice posuđa s podrškom za Home Connect uvijek ćete imati koristi od naših inovacija! Personalizirajte svoju perilicu posuđa i preuzmite dodatne programe koji odgovaraju vašim individualnim potrebama.

 

 

 

 

Potvrđena higijenska izvedba.

Potvrđena higijenska izvedba.
Virusi poput koronavirusa i gripe učinkovito se inaktiviraju u programu Eco 50°C. Testirano od strane Instituta za integrativnu higijenu i virologiju (higijenska oznaka razine 1). Programi na višim temperaturama postižu još višu razinu higijene, učinkoviti protiv otpornijih virusa, uključujući viruse s ovojnicom i viruse bez ovojnice. Odobreno za programe Intenzivni 70°C i Njega stroja (higijenska oznaka razine 3).

 

 

 

 

 

aquaStop®: jamstvo protiv oštećenja vodom¹

aquaStop®: jamstvo protiv oštećenja vodom¹
aquaStop® sustav sprječava bilo kakvu štetu od vode – bilo da je uzrokovana propuštanjem dovodnog crijeva ili samim uređajem. Čim se otkrije curenje, aquaStop® isključuje dovod vode izravno na slavini. Siemens je odgovoran za ovu zajamčenu sigurnost tijekom cijelog vijeka trajanja perilice posuđa.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI