NEFF Pirolizna peć B2CCJ7AK3 Funkcija AirFry

Izvorna cijena bila je: 722.00 €.Trenutna cijena je: 534.65 €. sa PDV

Težina 39 kg
Glavne značajke

Automatski programi: Pomoćnici za pravilno podešavanje vremena i temperature

Funkcija čišćenja

Easy Clean® (hidrolitičko sredstvo za čišćenje): Uklonite laganu prljavštinu parom i deterdžentom.
Pirolitičko samočišćenje.

Boja

Crna

Naziv modela

B2CCJ7AK3

Potrošnja energije konvencionalnog rada u kWh

0,94 kWh

Potrošnja energije vrućeg zraka ili cirkulirajućeg zraka u kWh

0,69 kWh

Broj komora za kuhanje

1

Izvor topline po komori za kuhanje

Električni

Volumen pećnice po komori za kuhanje

71 litra

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A+ (A+++ do D)

Vrste grijanja

Prženje na zraku Roštilj
velike površine Vrući
zrak Lagani
vrući zrak
Gornje/donje zagrijavanje,
postavka za pizzu
Roštilj s kružnim zrakom

Prikaz

LED zaslon

Sustav za izvlačenje

Teleskopski produžetak može se naknadno ugraditi

Samočišćenje

Samočišćenje pirolitikom

Vrsta unutarnje rasvjete

Halogena lampa

Priloženi pribor

1 x Pladanj za prženje na vrući zrak i roštilj
1 x kombinirana rešetka
1 x univerzalna tava

Visina

59,5 cm

Širina

59,4 cm

dubina

54,8 cm

Napetost

220-240 V

Vrijednost veze

3,6 kW

Duljina priključnog kabela

1,2 m

Osiguranje

16 A

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Neff

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj artikla 8598430555
  • Razred energetske učinkovitosti: A+ (od A do G)
  • Funkcija AirFry – zdravija alternativa fritezi
  • Piroliza i EasyClean: optimalni dvojac za temeljito ili brzo čišćenje između
  • LED upravljanje na dodir: intuitivna i jednostavna navigacija dodirom prsta
  • CircoTherm®: jedinstveni sustav vrućeg zraka koji omogućuje pečenje na do tri razine istovremeno

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI