


















1,744.00 € Izvorna cijena bila je: 1,744.00 €.1,146.65 €Trenutna cijena je: 1,146.65 €. sa PDV
Težina | 138 kg |
---|---|
Boja prednje strane |
Metalni sorbet |
Bočne ploče u boji |
Metalni sorbet |
Opseg isporuke |
Upute za uporabu |
oprema |
Dozator leda, usitnjenog leda i vode |
Glavne značajke |
DoorCooling+™ |
Daljnje prednosti |
InstaView™ |
Naziv modela |
GMG761MBAE |
Godišnja potrošnja energije |
314 kWh |
Klimatski razred |
T |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
288 litara |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
220 l |
Ukupni volumen |
508 litara |
Klasa emisije buke u zraku |
C |
Emisije buke u zraku |
40 dB(A) |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
E (od A do G) |
Zaslon s indikatorom temperature |
unutra |
signal upozorenja |
Kvar |
Broj mjesta za pohranu |
4 kom. |
Broj polica na vratima |
5 |
Broj ladica hladnjaka |
2 |
Materijalne police |
Sigurnosno staklo |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Zone svježine |
FreshZone |
Broj temperaturnih zona |
2 |
Vrsta prikaza temperature |
digitalni |
Broj ladica zamrzivača |
6 |
Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje |
Funkcija brzog zamrzavanja |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
178,7 cm |
Širina |
83,5 cm |
dubina |
73 cm |
Napetost |
220-240 V |
Proces odmrzavanja |
Bez mraza |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
LG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Ukupni neto kapacitet: 508 l
- Potpuno bez smrzavanja (Nema više odmrzavanja)
- Pametni inverterski kompresor®
- DoorCooling+® – puno brže i ravnomjernije hlađenje
- UVnano tehnologija: znatno manje bakterija na izlazima dozatora vode
Moderna elegancija redefinirana za vašu kuhinju
Ravna vrata i minimalistička udubljena ručka bez napora moderniziraju i dodaju eleganciju vašoj kuhinji._text odricanja od odgovornosti_*Slika je samo u ilustrativne svrhe i može se razlikovati od stvarnog proizvoda.
Pokucaj dvaput, pogledaj unutra!
Dvaput pokucajte na redizajnirana crna staklena vrata InstaView® i možete vidjeti unutrašnjost bez otvaranja vrata._text odricanja odgovornosti_*Slika je samo u ilustrativne svrhe i može se razlikovati od stvarnog proizvoda.
Okusite svježinu
Zahvaljujući našoj UVnano® tehnologiji, koja eliminira 99,99% bakterija, možete uživati u čistoj vodi u bilo kojem trenutku. _text odricanja od odgovornosti_*Ocijenjeno od strane TÜV Rheinland 2020. godine korištenjem LG metode ispitivanja, kojom se mjerilo smanjenje Escherichia coli, Staphylococcus aureus i Pseudomonas aeruginosa u uzorcima destilirane vode nakon izlaganja UV LED svjetlu proizvoda tijekom 10 minuta na sat nakon ukupno 24 sata normalne kućne upotrebe. Stvarni rezultati mogu varirati ovisno o uvjetima okoline i upotrebi. Ovaj proizvod ne liječi niti izlječuje bilo kakva zdravstvena stanja i ne jamči da je voda filtrirana ovim proizvodom bez onečišćujućih tvari poput mikrobioloških čestica. “UVnano®” je kombinacija riječi UV (ultraljubičasto) i nanometar (jedinica duljine).
Čuva prirodnu svježinu
Zahvaljujući naprednoj tehnologiji hlađenja novog premium hladnjaka, vaša hrana uvijek ostaje svježa.
Pruža ravnomjernu i brzu svježinu
DoorCooling+® otvor na prednjoj strani unutrašnjosti održava pića hladnijima, a hranu svježijom.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.