BAUKNECHT Hladnjak KR 19G4 IN 2

Izvorna cijena bila je: 775.00 €.Trenutna cijena je: 509.15 €. sa PDV

Težina 75 kg
Boja prednje strane

boje nehrđajućeg čelika

Bočne ploče u boji

srebrne boje

oprema

Zaustavnik vrata može se promijeniti u servisu proizvođača, uz nadoplatu.

Glavne značajke

Hygiene+ filter
ProFresh
superCooling

Daljnje prednosti

EasyOpen ventil – osigurava višestruko otvaranje bez napora čak i nakon nekoliko sekundi
Hygiene+ filter – pouzdana zaštita od bakterija i klica EasyOpen ventil – osigurava višestruko otvaranje bez napora čak i nakon nekoliko sekundi
ProFresh – dulja svježina vaše hrane
Funkcija uštede za praznike postavlja temperaturu u odjeljku hladnjaka na 12 °C

Naziv modela

KR 19G4 U 2

Godišnja potrošnja energije

118 kWh

Klimatski razred

SN-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

364 litre

Klasa emisije buke u zraku

C

Emisije buke u zraku

38 dB(A)

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

E (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

signal upozorenja

Kvar

Vrsta signala upozorenja

akustično
-optički

Broj polica s podesivom visinom

4

Broj mjesta za pohranu

5 kom.

Broj polica na vratima

5

Broj ladica hladnjaka

2

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

187,5 cm

Širina

59,5 cm

dubina

63 cm

Vrijednost veze

100 W

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Bauknecht

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 7195470260 Kategorije: ,
Broj artikla 7195470260
  • Ukupni kapacitet: 364 litre
  • Visina 187,5 cm
  • ProFresh – dulja svježina vaše hrane
  • Hygiene+ filter – pouzdana zaštita od bakterija, klica i neugodnih mirisa
  • Elektroničko upravljanje putem LED zaslona

Bauknecht samostojeći hladnjak: boja nehrđajući čelik – KR 19G4 IN 2

 

 

 

ProFresh 

ProFresh 
S inovativnom ProFresh tehnologijom, vaša hrana ostaje svježija znatno dulje. Dva senzora kontinuirano reguliraju temperaturu unutra i osiguravaju optimalnu vlažnost. Čak i osjetljive namirnice poput jagoda, salate i sira ostaju svježe dulje, bez obzira u kojem se odjeljku čuvaju. To znatno štedi i vaš kućni proračun i okoliš!

 

 

 

 

 

Funkcija super hlađenja

Funkcija super hlađenja
Aktiviranje funkcije superhlađenja u pravo vrijeme maksimalno snižava temperaturu i stvara veliki hladni prostor u hladnjaku. Na taj se način čak i velike količine hrane brzo hlade na optimalnu temperaturu nakon otvaranja vrata hladnjaka. Funkcija superhlađenja zatim se ponovno isključuje.

 

 

 

 

 

Higijena+ filter

Higijena+ filter
Hygiene+ filter kontinuirano filtrira zrak koji cirkulira unutar vašeg Bauknecht hladnjaka, učinkovito štiteći od bakterija, klica i neugodnih mirisa. Kao prvi higijenski filter službeno certificiran od strane Nürnberške državne trgovinske i industrijske uprave (LGA) s dokazanim antibakterijskim svojstvima, nudi optimalne uvjete za sigurno skladištenje vaše hrane. HYG001 filter dostupan je kao dodatna oprema i potrebno ga je mijenjati samo svakih šest mjeseci.

 

 

 

 

 

 

Funkcija uštede za praznike

Funkcija uštede za praznike
Dok ste odsutni, ova funkcija održava temperaturu u hladnjaku na približno 12 °C, tako da, na primjer, otvoreni džemovi mogu ostati u hladnjaku. Potrošnja energije održava se posebno niskom.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI