HISENSE Kombinacija hladnjaka i zamrzivača RB440N4ACA Potpuno bez smrzavanja, ladica za hlađenje 0°, stalak za boce, super zamrzavanje

Izvorna cijena bila je: 899.00 €.Trenutna cijena je: 568.65 €. sa PDV

Težina 91 kg
Boja prednje strane

nehrđajući čelik

Materijal vrata

Plastika
Metal

oprema

Šarke na vratima se mogu mijenjati

Glavne značajke

Tehnologija bez smrzavanja u zoni 0°C

Naziv modela

RB440N4ACA

Godišnja potrošnja energije

109 kWh

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

238 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

98 litara

Ukupni volumen

336 litara

Klasa emisije buke u zraku

B

Emisije buke u zraku

35 dB(A)

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

Vrsta operacije

Dodirno upravljanje

Broj mjesta za pohranu

4 kom.

Broj polica s podesivom visinom

3

Broj polica na vratima

4

Broj ladica hladnjaka

2

Dodatne funkcije hladnjaka

Hlađenje recirkulacijskim zrakom

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

CrispZone

Vrsta prikaza temperature

digitalni

Broj ladica zamrzivača

3

Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje

Funkcija brzog zamrzavanja

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

201,7 cm

Širina

59,5 cm

dubina

57,9 cm

Napetost

220 V

Proces odmrzavanja

automatski

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Hisense

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 5817564029 Kategorije: ,
Broj artikla 5817564029
  • Inovativna ladica 0° Cooling Plus savršena je za pohranu mesa, ribe i mliječnih proizvoda jer je 2-3°C hladnija od ostatka hladnjaka.
  • Super zamrzavanje brzo snižava temperaturu i zamrzava hranu puno brže nego inače
  • Elegantna polica za boce vina i bezalkoholna pića koja vam daje više prostora u ostatku hladnjaka
  • LED zaslon: LED zaslon osigurava da su sve funkcije i postavke temperature jasno vidljive na zaslonu

 

 

Potpuno bez mraza

Potpuno bez mraza
Total No Frost znači da više nema mraza, bilo gdje – zauvijek!
Hisenseova inovativna Total No Frost tehnologija naprednija je od konvencionalnih tehnologija bez mraza. Hladni zrak ravnomjerno cirkulira kroz vaš hladnjak i zamrzivač, a višak vlage uklanja se iz unutrašnjosti kako bi se spriječilo stvaranje kristala leda. To znači da više nikada nećete morati ručno odmrzavati.

 

 

 

 

 

Super zamrzavanje

Super zamrzavanje
Brzo zamrzavanje za očuvanje izvornog okusa.
Super zamrzavanje brzo snižava temperaturu i zamrzava hranu puno brže nego inače. To osigurava očuvanje prirodnog okusa, izvorne teksture te svih vitamina i minerala.

 

 

 

 

 

 

Izdržljivi inverter

Izdržljivi inverter
Stabilan i energetski štedljiv:
Moderni inverterski kompresori mjere uvjete unutar vašeg hladnjaka i u skladu s tim prilagođavaju performanse hlađenja. To održava konstantnu temperaturu, štedi energiju i smanjuje buku, dodatno produžujući vijek trajanja vašeg uređaja.

 

 

 

 

 

Dizajn s dubokom površinom ormara

Dizajn s dubokom površinom ormara
Savršeno se uklapa u svaku kuhinju
Zahvaljujući naprednom dizajnu, ovaj hladnjak i zamrzivač savršeno se uklapaju u vašu kuhinju sa svojom dubinom ormarića i jamče vam fleksibilan prostor za pohranu.

 

 

 

 

 

 

reverzibilna vrata

reverzibilna vrata
Otvaranje i zatvaranje – prema vašim željama.
Moderan dizajn s vratima s dvije strane koja se savršeno uklapaju u svaki raspored kuhinje. Vrata možete otvoriti i s desne ili lijeve strane, ovisno o tome jeste li dešnjak ili ljevak.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.