BOSCH Potpuno ugradna perilica posuđa Serija 2 SPV2HKX42E

Izvorna cijena bila je: 587.00 €.Trenutna cijena je: 407.15 €. sa PDV

Težina 37 kg
Vrsta instalacije

potpuno integriran

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

Naziv modela

SPV2HKX42E

Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja

10

Emisije buke u zraku

46 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

E (od A do G)

Broj programa

5

Programi

Automatski 45-65°C
Eko 50°C
Omiljeno
Intenzivni 70°C
Brzi L

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
Nedostatak soli
Prethodni odabir vremena početka

Košara za posuđe s opremom

Podesiva visina gornje košare

Maksimalna visina niše

87,5 cm

Visina

81,5 cm

Širina

44,8 cm

dubina

55 cm

Vrata dubine uređaja otvorena

115 cm

Duljina odvodnog crijeva

2,05 m

Duljina dovodnog crijeva

1,65 m

Napetost

220-240 V

Osiguranje

10 A

Vrijednost veze

2,4 kW

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Bosch

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj artikla 1659632543
  • Dodatno sušenje: opcija po izboru za dodatno temeljito sušenje teško osušivog rublja.
  • Tišina na zahtjev: Smanjenje buke do 30 minuta, u bilo kojem trenutku putem aplikacije Home Connect.
  • Funkcija brojanja tableta u aplikaciji Home Connect bilježi vašu potrošnju i automatski vas obavještava kada vam od posljednje kupnje ostane samo pet tableta.
  • Ako želite, bit ćete obaviješteni o trenutnoj razini napunjenosti i statusu programa vaše perilice posuđa putem push obavijesti na svom pametnom telefonu ili tabletu.
  • Info svjetlo: crveno info svjetlo na podu pokazuje vam je li vaš uređaj uključen ili isključen.

 

 

Serija 2 – Potpuno ugradbena perilica posuđa – 45 cm

 

 

DuoPower™: Najbolje čišćenje zahvaljujući 2 prskalice u gornjoj košari.

DuoPower™: Najbolje čišćenje zahvaljujući 2 prskalice u gornjoj košari.
U uskim modelima od 45 cm, jedinstvena prskalica DuoPower™, uz donju prskalicu, osigurava optimalno čišćenje posuđa. Dvije valovite prskalice u gornjoj košari osiguravaju ciljanu raspodjelu vode u svaki kutak perilice posuđa. Ova precizna kontrola osigurava da je svaki ciklus pranja posebno nježan prema čašama i posuđu.

 

 

 

 

 

Info svjetlo – crvena točka koja pruža informacije.

Info svjetlo – crvena točka koja pruža informacije.
Crveno svjetlo na podu pokazuje vam radi li vaša potpuno integrirana posuđa još uvijek ili je već završila s pranjem.

 

 

 

 

 

 

 

Potvrđena higijenska izvedba.

Potvrđena higijenska izvedba.
Virusi poput koronavirusa i gripe učinkovito se inaktiviraju u programu Eco 50°C. Testirano od strane Instituta za integrativnu higijenu i virologiju (higijenska oznaka razine 1). Programi na višim temperaturama postižu još višu razinu higijene, učinkoviti protiv otpornijih virusa, uključujući viruse s ovojnicom i viruse bez ovojnice. Odobreno za programe Intenzivni 70°C i Njega stroja (higijenska oznaka razine 3).

 

 

 

 

 

Ekstra tiho kad god vam zatreba.

Ekstra tiho kad god vam zatreba.
Ponekad vam je potrebna dodatna tišina kod kuće kako biste se usredotočili na svoje svakodnevne zadatke. Funkcija Silence on Demand može se aktivirati putem aplikacije Home Connect i utišava vašu perilicu posuđa kada je to potrebno. Aktivnom pauzom smanjuje buku na minimum do 30 minuta dok perilica posuđa nastavlja raditi. S funkcijom Silence on Demand možete se usredotočiti na ono što je važno.

 

 

 

 

 

 

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI