






BEKO potpuno ugradbena perilica posuđa BDIN38561C Intenzivno čišćenje čak i u kutovima zahvaljujući CornerIntense tehnologiji







599.00 € Izvorna cijena bila je: 599.00 €.356.15 €Trenutna cijena je: 356.15 €. sa PDV
Težina | 39 kg |
---|---|
Glavne značajke |
Turbo funkcija |
Daljnje prednosti |
AutoTab |
Informacije o naručivanju |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici prije nego što uređaj napusti tvornicu, između ostalog, kako bi se provjerilo curenje. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je program kvalitete koji osigurava proizvođač i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
potpuno integriran |
Boja prednje strane |
bijela |
Naziv modela |
BDIN38561C |
Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja |
14 |
Emisije buke u zraku |
42 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A (A do G) |
Broj programa |
8 |
Programi |
Auto 40-65 °C |
Vrsta držača za pribor za jelo |
Košara za pribor za jelo, |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Košara za posuđe s opremom |
Gornja košara – podešavanje visine: podesiva visina kada je napunjena (3 položaja) |
Visina |
81,8 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55 cm |
Vrata dubine uređaja otvorena |
115 cm |
Napetost |
230 V |
Vrijednost veze |
2,1 kW |
Jamstvo proizvođača |
2 godine prema uvjetima jamstva |
brend |
Beko |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Buka pri radu: 42 dB
- Sustav zaštite od vode: Watersafe+
- CornerIntense
- Gornja košara – podesiva po visini
- Košara za pribor za jelo
LedSpot™
Indikatorska lampica statusa: Ako je vaša ugradbena perilica posuđa toliko tiha da ne znate radi li uopće, sada je tu ActiveSpot. ActiveSpot je indikator statusa programa koji se projicira na pod ispod perilice posuđa. To vam omogućuje da odmah vidite radi li perilica posuđa; a kada je program završen, crvena LED lampica se gasi. Dakle, od sada više nema nagađanja kada se perilica posuđa može isprazniti.
Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaračem
Poklopac koji se lako otvara: Sada se nećete ozlijediti prilikom otvaranja dozatora deterdženta! Dozator deterdženta s kliznim poklopcem toliko se lako otvara i zatvara da punjenje postaje dječja igra.
SteamGloss®
Čaše bez mrlja od vode. Stol je postavljen, ali su vam čaše pune mrlja od vode? Funkcija SteamGloss® produžuje vrijeme sušenja do 10 minuta, smanjujući veličinu kapljica vode. Rezultat su 23%* sjajnije čaše i do 30%* svjetlije posuđe. *Testirano u vanjskim laboratorijima
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.