










819.00 € Izvorna cijena bila je: 819.00 €.509.15 €Trenutna cijena je: 509.15 €. sa PDV
Težina | 76 kg |
---|---|
Informacije o naručivanju |
Perilice rublja testiraju se vodom u tvornici prije nego što uređaj napusti tvornicu, između ostalog, kako bi se provjerilo ima li curenja. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je program kvalitete koji osigurava proizvođač i nije razlog za povrat. |
Tip |
Ugradnja |
Boja |
bijela |
Glavne značajke |
Antivibracijski dizajn |
Naziv modela |
WI14W443 |
Emisije buke u zraku |
66 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
A |
Brzina centrifuge Nazivni kapacitet |
1400 okretaja u minuti |
Nominalni kapacitet |
8 kg |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
C (od A do G) |
Programi |
Pamuk |
Prikaz |
LED zaslon osjetljiv na dodir |
Prikaz vremena |
Prikaz napretka programa Prikaz |
Sustav zaštite od vode |
Aqua Stop |
Dodatna oprema |
Kontrola neravnoteže |
Dodatne funkcije |
Odabir programa jednim gumbom |
pogon |
Inverterski motor |
Napetost |
230 V |
Vrijednost veze |
2,3 kW |
Opseg isporuke |
Nožice podesive po visini, produžetak ulaza, pričvršćivanje za pod |
Visina |
81,8 cm |
Širina |
59,6 cm |
dubina |
54,4 cm |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Inverterski motor
- Brojne funkcije i programi, visoka učinkovitost i praktično rukovanje – potpuno integrirana perilica rublja
- speedPack L – Ubrzajte svoje programe ili operite za samo 15 minuta. Izbor je vaš.
- Jasno prikazuje sve relevantne informacije i jednostavan je za korištenje zahvaljujući senzorskim tipkama – LED zaslon simpleTouch
- Preostalo vrijeme pranja i status programa projiciraju se na bilo koji pod – timeLight.
Pametne opcije za blistavo čisto rublje za kraće vrijeme.
Nemate vremena za puni ciklus pranja? Opcija varioSpeed pomaže vam uštedjeti dragocjeno vrijeme. Jednostavno postavite željeno vrijeme pranja ili koristite programe super15′ i super30′, koji pružaju savršeno čisto rublje za samo 15 ili 30 minuta.
Nježno čišćenje odjeće za vanjsku upotrebu.
Tekstil za vanjsku upotrebu zahtijeva posebnu njegu – posebno prilikom sušenja. Zalijepljeni šavovi, membranski premazi i vodoodbojni materijali ne podnose pretjeranu toplinu. Program za vanjsku upotrebu/vodootpornost suši sve na konstantno niskoj temperaturi i kontinuirano mjeri razinu vlage kako bi se osiguralo da se sve lijepo osuši. A ako vašoj odjeći treba osvježenje, u ciklus pranja možete dodati sredstva za vodootpornost.
Učinkovit, izdržljiv i tih – s jamstvom.
Konvencionalne ugljične četkice u motorima perilica rublja s vremenom se troše, što na kraju uzrokuje prestanak okretanja motora perilice rublja. Motor bez četkica iQdrive je tih, inteligentan i praktički ne troši se, a 10-godišnje jamstvo nudi potpuni mir.
Optimalna upotreba vode preciznim detekcijom opterećenja.
Sofisticirani senzori sustava za upravljanje vodom waterPerfect Plus osiguravaju maksimalnu učinkovitost vode. Oni ne samo da detektiraju vrstu tkanine, već i precizno detektiraju količinu rublja u 256 koraka. Potrebna količina vode određuje se na temelju ova dva faktora. Tako waterPerfect Plus svaki put postiže savršene rezultate pranja uz optimalnu potrošnju vode.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.