AEG FEE53680ZM 6000 SatelliteClean® ugradbena perilica posuđa 60 cm / AirDry – savršeni rezultati sušenja / košara za pribor za jelo

Izvorna cijena bila je: 1,098.00 €.Trenutna cijena je: 305.15 €. sa PDV

Težina 39 kg
Značajke

AirDry tehnologija
Programi pranja: 160 minuta, 60 minuta, 90 minuta, AutoSense 50°- 60°C, Eco 50°C, Njega perilice, Brzi 30 minuta, Predispiranje
Opcije: ExtraHygiene, Zaštita stakla, XtraPower
Donja košara: 2 sklopiva držača za tanjure, ručka košare
Gornja košara: 2 sklopiva stalka za šalice,
Aqua Control – Zaustavljanje vode
pogodno za visoku montažu
Gornja košara s funkcijom brzog podizanja: brzo podešavanje visine s obje strane čak i kada je napunjena
AutoOff – automatsko isključivanje
Senzor vode
LED zaslon
Dodirno upravljanje
Predodabir vremena početka od 1-24 sata
Prikaz preostalog vremena
Premaz od nehrđajućeg čelika protiv otisaka prstiju
Elektronički indikator punjenja soli i sredstva za ispiranje

Performanse

Broj mjesta za jelo u Eco programu: 13
Trajanje u satima u Eco programu: 4:00
Potrošnja energije s prethodnim odabirom vremena početka (W): 4,00
Motor: Inverterski motor

Podaci o uređaju

Instalacija: Ugradbena – Integrirana
AQUA CONTROL: Da
Visoka mogućnost instalacije: Visoka mogućnost instalacije
Priključak vode: hladna ili topla do 60°C
Boja poklopca: nehrđajući čelik
Osigurač (A): 10
Potrošnja energije (vati): 1950
Volti: 220-240
Duljina kabela (m): 15
Visina uređaja (mm): 818
Širina uređaja (mm): 596
Dubina uređaja (mm): 575
Dubina ugradnje (mm): 550
Visina ugradnje (mm): 820
Širina ugradnje (mm): 600
Bruto težina (kg): 39
Neto težina (kg): 38
Pakiranje, visina (mm): 864
Pakiranje, širina (mm): 635
Pakiranje, dubina (mm): 680

Energetske vrijednosti

EPREL registracijski kod: 724327
Klasa energetske učinkovitosti: D
Ponderirana potrošnja energije na 100 radnih ciklusa u kWh: 84
Potrošnja vode u litrama u Eco programu po ciklusu: 9,9
Potrošnja energije u isključenom stanju (W): 0,50
Potrošnja energije u stanju pripravnosti (W): 0,5

Tehnički podaci

Broj proizvoda (PNC) : 911 524 135
EAN broj: 7332543809950
Klasa emisije buke u zraku: B
Emisija buke u zraku u dB(A) re 1 pW: 44
Zaštita od vode: plovak
Broj programa pranja: 8
Broj temperatura: 4
Zaslon: Elektronički

Jamstvo

24 mjeseca

brend

AEG

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 911 524 135 Kategorije: ,

Članak br: 911524135

 

Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.
Dvostruko rotirajuća prskalica nudi do tri puta bolju pokrivenost. Fina raspodjela vode za prskanje doseže svaki kutak. Tvrdokorna prljavština se lakše uklanja, a istovremeno se štedi voda.

 

 

 

 

 

 

Program ExtraHygiene: Uklanja preko 99,99% klica i bakterija*
Program ExtraHygiene osigurava higijensku čistoću i čistoću. Tijekom završne faze ispiranja temperatura se povećava na 69°C i održava najmanje 10 minuta. To ubija i uklanja klice i bakterije.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AirDry: Nema ponovnog sušenja
Tijekom posljednjih 10 minuta ciklusa pranja, vrata se sama lagano otvaraju. Rezultirajući prirodni protok zraka besprijekorno suši posuđe. Nakon što je ciklus završen, sve se može isprazniti bez potrebe za dugotrajnim ponovnim sušenjem.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gornja košara s podesivom visinom: Više prostora gdje vam je potreban
S gornjom košarom s podesivom visinom u dvije razine lako stvorite onoliko prostora koliko vam je potrebno za vaše posuđe. Lako i praktično je pomičite gore ili dolje pomoću ručki sa strane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.