




BEKO potpuno ugradbena perilica posuđa BDIN16430 7698601677 Quick&Clean – temeljito čišćenje za 90 minuta





469.00 € Izvorna cijena bila je: 469.00 €.262.65 €Trenutna cijena je: 262.65 €. sa PDV
Težina | 35 kg |
---|---|
Glavne značajke |
Pola punjenja |
Daljnje prednosti |
Ugradbena jedinica |
Vrsta instalacije |
potpuno integriran |
Naziv modela |
BDIN16430 7698601677 |
Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja |
14 |
Emisije buke u zraku |
48 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
C |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
D (od A do G) |
Broj programa |
6 |
Programi |
Auto 40-65 °C |
Vrsta držača za pribor za jelo |
Košara za pribor za jelo |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje, |
Košara za posuđe s opremom |
Police za šalice u gornjoj košari: sklopive i podesive po visini. |
Visina |
81,8 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55 cm |
Vrata dubine uređaja otvorena |
115 cm |
Napetost |
220-240 V |
Osiguranje |
10 A |
Vrijednost veze |
2,1 kW |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Beko |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Emisija buke u zraku 48 dB(A)
- Watersafe+
- Quick&Clean — temeljito čišćenje za 90 minuta
- SelfDry — automatsko otvaranje vrata
- LED zaslon s direktnim pristupom i senzorskim tipkama
SelFit®
Samopodešavajuća opruga vrata: Pomoću posebnog mehanizma opruga SelFit, vrata se automatski prilagođavaju težini kuhinjskog ormarića i optimalno ga balansiraju. To osigurava da vrata ostanu otvorena u bilo kojem željenom položaju i da se ne zalupe.
LedSpot™
Indikatorska lampica statusa: Ako je vaša ugradbena perilica posuđa toliko tiha da ne znate radi li uopće, sada je tu ActiveSpot. ActiveSpot je indikator statusa programa koji se projicira na pod ispod perilice posuđa. To vam omogućuje da odmah vidite radi li perilica posuđa; a kada je program završen, crvena LED lampica se gasi. Dakle, od sada više nema nagađanja kada se perilica posuđa može isprazniti.
Pomična košara za pribor za jelo
Više prostora za lonce i tave u donjoj košari. Košara za pribor za jelo je pametan izum, ali često smeta kada želite pohraniti veliki lonac u donju košaru. Klizna košara za pribor za jelo rješava ovaj problem jer se može slobodno pomicati udesno i ulijevo, stvarajući prostor za ove veće predmete.
Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaračem
Poklopac koji se lako otvara: Sada se nećete ozlijediti prilikom otvaranja dozatora deterdženta! Dozator deterdženta s kliznim poklopcem toliko se lako otvara i zatvara da punjenje postaje dječja igra.
Lako sklopivi držač za tanjure
Dodatni prostor za lonce i tave. Prilikom kuhanja svaki put koristite lonce i tave različitih veličina, a za to vam je potrebna prava perilica posuđa. S lako sklopivom ladicom za tanjure možete lako stvoriti prostor za velike lonce i tave. Srećom, dani ručnog pranja većih predmeta su prošli!
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.