SAMSUNG Side-by-Side RS70F65KEFEF

Izvorna cijena bila je: 1,339.00 €.Trenutna cijena je: 721.65 €. sa PDV

Težina 120 kg
Detalji o proizvodu

Boja prednje strane: crni čelik

Glavne značajke

Digitalni inverterski kompresorski aparat za led
Metalno hlađenje
NoFrost Plus
PowerCooling
Space Max
Način rada za odmor
Dozator vode,
Automatski aparat za kockice leda,
Unutarnji spremnik za vodu

Daljnje prednosti

AI energetski način rada – Može smanjiti potrošnju energije vašeg hladnjaka do 10%

Performanse i potrošnja

Naziv modela: RS70F65KEFEF
Godišnja potrošnja energije: 349 kWh
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata: 13 kg
Klimatski razred: suptropski pojas
Kapacitet odjeljaka hladnjaka: 420 l
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje: 220 l
Ukupni volumen: 640 l
Klasa emisije buke u zraku: C
Emisije buke u zraku: 36 dB(A)
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica): E (od A do G)

Oprema

Zaslon s indikatorom temperature: unutra
Signal upozorenja: vrata otvorena

Oprema i funkcije hladnjaka

Broj mjesta za pohranu: 6 kom.
Broj polica na vratima: 7
Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka: snažno hlađenje
Vrsta unutarnje rasvjete: LED unutarnja rasvjeta

Značajke i funkcije odjeljka za zamrzavanje

Broj ladica zamrzivača: 2
Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje: funkcija brzog zamrzavanja

Dimenzije

Visina: 178 cm
Širina: 91,2 cm
Dubina: 72,6 cm

Tehnički podaci

Napetost: 220-240 V
WEEE registracijski broj DE: 57734404
Vrijednost veze: 2400 W

brend

Samsung

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 28152466 Kategorije: ,

Članak br. 28152466

 

Puno prostora za vaše potrepštine

Puno mjesta za vaše namirnice uz iste vanjske dimenzije. SpaceMax™ koristi posebnu izolaciju koja nam omogućuje smanjenje debljine stijenki zamrzivača bez ugrožavanja energetske učinkovitosti. To stvara puno prostora za pohranu unutra bez povećanja vanjskih dimenzija uređaja. Tako imate puno mjesta za svoju tjednu kupovinu.

Ravnomjerno hlađenje

Ravnomjerno hlađenje

All-Around Cooling osigurava ravnomjerno hlađenje u cijeloj unutrašnjosti. To smanjuje temperaturne razlike između pojedinačnih razina, omogućujući pohranjivanje hrane bilo gdje u unutrašnjosti kako bi se osigurala dugotrajna svježina.

Za ravnomjerno hlađenje s profesionalnim izgledom

Za ravnomjerno hlađenje s profesionalnim izgledom

Metal Cooling održava pravu temperaturu unutar hladnjaka, čuvajući hranu svježom čak i kada se vrata često otvaraju. To smanjuje temperaturne fluktuacije unutar hladnjaka i održava hranu svježom. Metal Cooling se lako čisti i daje hladnjaku profesionalan izgled.

Brzo ohlađeno i zamrznutoBrzo ohlađeno i zamrznuto

Ako želite brzo ohladiti ili zamrznuti nešto, pritisnite odgovarajuću tipku tri sekunde, na primjer, nakon ljetnog odmora, prije velike kupovine ili za pohranu velike količine pića prije zabave. Pritiskom na tipku Power Cool ili Power Freeze automatski se postavlja najniža temperatura (1 °C za Power Cool). Time se hladnjak ili zamrzivač brzo hladi.

SmartThings EnergySmartThings Energy

Upravljajte potrošnjom energije u svom kućanstvu u bilo koje vrijeme i gotovo s bilo kojeg mjesta. SmartThings Energy* nudi korisne savjete o tome kako energetski učinkovitije koristiti kućanske aparate. Potrošnju energije uređaja možete jednostavno pratiti u stvarnom vremenu i usporediti je s prethodnim mjesecom. Također možete postaviti mjesečne ciljeve i primati upozorenja kada je vjerojatno da će oni biti premašeni.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI