











1,339.00 € Izvorna cijena bila je: 1,339.00 €.721.65 €Trenutna cijena je: 721.65 €. sa PDV
Težina | 120 kg |
---|---|
Detalji o proizvodu |
Boja prednje strane: crni čelik |
Glavne značajke |
Digitalni inverterski kompresorski aparat za led |
Daljnje prednosti |
AI energetski način rada – Može smanjiti potrošnju energije vašeg hladnjaka do 10% |
Performanse i potrošnja |
Naziv modela: RS70F65KEFEF |
Oprema |
Zaslon s indikatorom temperature: unutra |
Oprema i funkcije hladnjaka |
Broj mjesta za pohranu: 6 kom. |
Značajke i funkcije odjeljka za zamrzavanje |
Broj ladica zamrzivača: 2 |
Dimenzije |
Visina: 178 cm |
Tehnički podaci |
Napetost: 220-240 V |
brend |
Samsung |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 28152466
Puno mjesta za vaše namirnice uz iste vanjske dimenzije. SpaceMax™ koristi posebnu izolaciju koja nam omogućuje smanjenje debljine stijenki zamrzivača bez ugrožavanja energetske učinkovitosti. To stvara puno prostora za pohranu unutra bez povećanja vanjskih dimenzija uređaja. Tako imate puno mjesta za svoju tjednu kupovinu.
All-Around Cooling osigurava ravnomjerno hlađenje u cijeloj unutrašnjosti. To smanjuje temperaturne razlike između pojedinačnih razina, omogućujući pohranjivanje hrane bilo gdje u unutrašnjosti kako bi se osigurala dugotrajna svježina.
Metal Cooling održava pravu temperaturu unutar hladnjaka, čuvajući hranu svježom čak i kada se vrata često otvaraju. To smanjuje temperaturne fluktuacije unutar hladnjaka i održava hranu svježom. Metal Cooling se lako čisti i daje hladnjaku profesionalan izgled.
Ako želite brzo ohladiti ili zamrznuti nešto, pritisnite odgovarajuću tipku tri sekunde, na primjer, nakon ljetnog odmora, prije velike kupovine ili za pohranu velike količine pića prije zabave. Pritiskom na tipku Power Cool ili Power Freeze automatski se postavlja najniža temperatura (1 °C za Power Cool). Time se hladnjak ili zamrzivač brzo hladi.
Upravljajte potrošnjom energije u svom kućanstvu u bilo koje vrijeme i gotovo s bilo kojeg mjesta. SmartThings Energy* nudi korisne savjete o tome kako energetski učinkovitije koristiti kućanske aparate. Potrošnju energije uređaja možete jednostavno pratiti u stvarnom vremenu i usporediti je s prethodnim mjesecom. Također možete postaviti mjesečne ciljeve i primati upozorenja kada je vjerojatno da će oni biti premašeni.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.