
















1,124.06 € Izvorna cijena bila je: 1,124.06 €.466.65 €Trenutna cijena je: 466.65 €. sa PDV
Težina | 100 kg |
---|---|
Detalji o proizvodu |
Boja prednje strane: crna |
Performanse i potrošnja |
Naziv modela: NRR 9185 ESBXL |
Oprema |
Zaslon s indikatorom temperature: izvan |
Oprema i funkcije hladnjaka |
Vrsta unutarnje rasvjete: LED unutarnja rasvjeta |
Značajke i funkcije odjeljka za zamrzavanje |
Broj ladica zamrzivača: 2 |
Dimenzije |
Visina: 178,6 cm |
Tehnički podaci |
Proces odmrzavanja: NoFrost Plus |
brend |
Gorenje |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 53674210
Pouzdani, tihi i izdržljivi:
Inverterski kompresori su tiši, izdržljiviji i troše manje energije od konvencionalnih kompresora. Bolje se i brže prilagođavaju promjenama temperature unutar uređaja, primjerice otvaranju vrata, što rezultira manjim temperaturnim fluktuacijama i boljim uvjetima skladištenja hrane.
Idealna mikroklima na svakoj polici
Ventilacijski sustav MultiFlow 360° osigurava ravnomjernu raspodjelu zraka u odjeljku hladnjaka kako bi se osigurala optimalna cirkulacija zraka i najbolji uvjeti skladištenja vaše hrane.
Velika ladica za voće i povrće:
Prostrana ladica CrispZone dizajnirana je za očuvanje hranjivih tvari i produljenje svježine vaše hrane. Niske temperature produžuju kvalitetu vaše hrane.
Ušteda energije
Ako ste dulje vrijeme odsutni, hladnjak se može prebaciti u način rada za uštedu energije jer su vrata uvijek zatvorena.
Ušteda troškova:
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Gorenjevi novi modeli imaju izvrsnu toplinsku izolaciju, poboljšano brtvljenje vrata, najsuvremenije komponente sustava hlađenja i elektroničko upravljanje koje minimizira potrošnju energije.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.