GORENJE Kombinacija hladnjaka/zamrzivača NRB620C6X4WFE WiFi – ConnectLife

Izvorna cijena bila je: 779.00 €.Trenutna cijena je: 483.65 €. sa PDV

Težina 81 kg
Detalji o proizvodu

Boja prednje strane : nehrđajući čelik
Zemlja proizvodnje: proizvedeno u Europi
Varijanta opreme: sposoban za pametni dom

Glavna značajke

Inverterski kompresor
Veliki volumen od 413 litara
Ladice za svježinu
Total NoFrost
Wifi, ConnectLife

Performanse i potrošnja

Naziv modela: NRB620C6X4WFE
Godišnja potrošnja energije: 182 kWh
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata: 13 kg
Kapacitet odjeljaka hladnjaka: 283 litre
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje: 130 litara
Ukupni volumen: 413 litara
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica): C (od A do G)

Oprema

Zaslon s indikatorom temperature: unutra
signal upozorenja: otvorena vrata
Vrsta signala upozorenja: akustički

Oprema i funkcije hladnjaka

Broj rashladnih ladica: 2
Materijalne police: staklo
Vrsta unutarnje rasvjete: LED unutarnja rasvjeta
Vrsta prikaza temperature: digitalni

Značajke i funkcije odjeljka za zamrzavanje

Broj ladica zamrzivača: 3
Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje: funkcija brzog zamrzavanja

Dimenzije

Visina: 203 cm
Širina: 59,5 cm
Dubina: 65,8 cm

Tehnički podaci

WEEE registracijski broj DE: 24996010

brend

Gorenje

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

14 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 14163206 Kategorije: ,

Članak br. 14162306

 

C (razred energetske učinkovitosti)

C (razred energetske učinkovitosti)

Uštedite novac
Uređaji stari 15 ili više godina troše do tri puta više energije od novih. Novi Gorenje modeli imaju izvrsnu toplinsku izolaciju. Uređaji imaju poboljšana brtvila na vratima, najsuvremenije komponente sustava hlađenja i elektroničke kontrole koje minimiziraju potrošnju energije.

Veliki volumen

Veliki volumen

Najveći kapacitet u svojoj klasi
S impresivnih 413 litara kapaciteta, ovaj hladnjak nudi najveći kapacitet u svojoj klasi na tržištu*. To je 52 litre više od prethodne generacije, što vam omogućuje da nakon tjedne kupovine stane gotovo tri dodatne vrećice namirnica. Bez obzira pripremate li se za veliku proslavu ili jednostavno trebate dodatni prostor za potrebe svoje obitelji, ovaj hladnjak osigurava bolju organizaciju namirnica, bolji pregled vaše kupovine i manje otpada od hrane.

Potpuno bez zamrzavanja

Potpuno bez zamrzavanja

Nema leda, nema čišćenja, nema muke
Jedan od najboljih sustava hlađenja na tržištu sprječava nakupljanje leda i mraza, održavajući nisku potrošnju energije i maksimalni kapacitet pohrane. To znači da odmrzavanje i čišćenje unutrašnjosti više nisu potrebni. To vam daje više vremena za stvari koje volite i održava vaš uređaj urednim i organiziranim. Uživajte u bezbrižnom iskustvu i maksimalno iskoristite svoje vrijeme dok se vaš hladnjak brine sam o sebi.

AdaptTech

AdaptTech

Hladnjak koji prepoznaje vaše navike
Ovaj inteligentni sustav dizajniran je za održavanje konstantne temperature unutar hladnjaka, bez obzira na to koliko često otvarate vrata. Hladnjak neprestano prati vašu upotrebu i regulira temperaturu kako bi spriječio njezin porast. To održava vašu hranu svježom i smanjuje potrošnju energije.

Pametni inverter

Pametni inverter

Štedljiv, tih i dugotrajan:
SmartInverter pruža iznimnu uštedu energije, tih rad i dugotrajnu pouzdanost. Njegova niža potrošnja energije pomaže u smanjenju računa za struju, a istovremeno pruža dodatni prostor za pohranu. Njegov tihi rad osigurava mirno i tiho kućno okruženje. Testiran za dugotrajne i pouzdane performanse, pruža vam mir i više vremena za stvari koje volite.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI