BOSCH Kombinacija hladnjaka/zamrzivača KGV36VLEA

Izvorna cijena bila je: 919.00 €.Trenutna cijena je: 466.65 €. sa PDV

Težina 74 kg
Detalji o proizvodu

Boja prednje strane: izgled nehrđajućeg čelika
Bočne ploče u boji: biserno siva
Materijal vrata : zgled nehrđajućeg čelika

Glavne značajke

Automatsko odmrzavanje
LED unutarnja rasvjeta
VitaFresh Box
easyAccess polica
varioZone

Performanse i potrošnja

Naziv modela: KGV36VLEA
Godišnja potrošnja energije: 233 kWh
Vrijeme skladištenja u slučaju prekida: 23 sata
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata: 4,5 kg
Klimatski razred: SN-T
Kapacitet odjeljaka hladnjaka: 214 litara
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje: 94 litre
Ukupni volumen: 308 l
Klasa emisije buke u zraku: C
Emisije buke u zraku: 39 dB(A)
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica): E (od A do G)

Oprema i funkcije hladnjaka

Broj mjesta za pohranu: 3 kom.
Broj polica s podesivom visinom: 2
Broj polica na vratima: 3
Broj rashladnih ladica: 1
Police od materijala: sigurnosno staklo
Vrsta unutarnje rasvjete: LED unutarnja rasvjeta
Zone svježine: VitaFresh
Unutarnja rasvjeta u boji: bijela

Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje

Funkcija brzog zamrzavanja

Dimenzije

Visina: 186 cm
Širina: 60 cm
Dubina: 65 cm

Tehnički podaci

Napetost: 220-240 V
Proces odmrzavanja: ručno
WEEE registracijski broj DE: 57986696
Vrijednost veze: 90 W

brend

Bosch

nema na stanju

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 35044639 Kategorije: ,

Članak br. 35044639

 

Pazite na svoju hranu

LED rasvjeta pomaže vam da pratite sve u svom hladnjaku. Dugotrajne, energetski štedljive LED diode automatski obasjavaju unutrašnjost briljantnom bijelom svjetlošću. Potpuno integrirani LED izvori svjetlosti pružaju ugodno svijetlo, ravnomjerno i osvjetljenje unutrašnjosti bez odsjaja. Nikada više ništa nećete propustiti.

Više prostora u zamrzivaču.

Više prostora u zamrzivaču

Ladica za ekstra duboki zamrzivač za praktično slaganje posuda za zamrzavanje ili velikih smrznutih namirnica, poput kolača ili pizza. Bilo da se pripremate za dječji rođendan ili spremate svadbenu tortu, Big Box ima dovoljno prostora čak i za velike smrznute namirnice.

Sve uvijek pri ruci.

Sve uvijek pri ruci

Kad vam je hladnjak pun, lako je izgubiti iz vida hranu skrivenu dalje u hladnjaku. S našom policom za jednostavan pristup možete na prvi pogled vidjeti sadržaj hladnjaka. Jednostavno je izvucite i pristupite svoj svojoj hrani. S ovom praktičnom policom od nelomljivog stakla brzo možete pronaći sve što vam je potrebno za sljedeći obrok.

Zamrzavanje s minimalnim stvaranjem leda

Stalno odmrzavanje zamrzivača ne samo da troši vrijeme, već i energiju. Low Frost smanjuje nakupljanje leda u zamrzivaču, pa ga morate rjeđe odmrzavati. Manje odmrzavanja, sada jednostavno.

Održite svoju hranu svježom dulje.

Održite svoju hranu svježom dulje

VitaFresh sustav nudi idealne uvjete skladištenja svježe hrane zahvaljujući kontroli vlažnosti. Riba i meso ostaju svježi dulje na temperaturama blizu 0°C. Voće i povrće imaju koristi od optimalne vlažnosti. Više uživanja u hrani i manje otpada od hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI