BEKO BDIN3844M0: Ugradbena perilica posuđa (14 mjesta, 60 cm)

Izvorna cijena bila je: 599.00 €.Trenutna cijena je: 296.65 €. sa PDV

Težina 38 kg
Ključne značajke

Dizajn potpuno integriran
Veličina 60 cm
Nominalni kapacitet 14
Potrošnja vode u litrama [po ciklusu rada] u eko programu 9,5 l
Razred energetske učinkovitosti*: C
Emisije buke (u dB(A) re 1 pW) 43 dBA
Vrsta prikaza LCD
Podešavanje visine gornje košare Podesiva visina utovara
Broj sklopivih polica za tanjure (donja košara) 4
Broj sklopivih polica za tanjure (gornja košara) 3

Program

Broj programa 8
Program 1 Automatski program
Program 2 AquaFlex®
Program 3 Intenzivno 70°C
Program 4 Eko 50°C
Program 5 Blagi program
Program 6 Brzo i čisto™
Program 7 Mini
Program 8 Predispiranje

funkcije

Funkcija 1 Intenzivna higijena
Funkcija 2 SteamGloss®
Funkcija 3 TrayWash
Funkcija 4 Fast+™
Podfunkcija 1 Kartice
Podfunkcija 3 SelfDry

Dimenzije i težina

Visina 81,8 cm
Širina 59,8 cm
dubina 55 cm

Dizajn

Unutarnji materijal Unutrašnjost od nehrđajućeg čelika
Vrsta prikaza LCD
Izravna kontrola pristupa E9L – Stiwa – BLDC
Dizajn prskalice CornerIntense
Automatsko otvaranje vrata: Da
Pretinac za tekućinu za pranje posuđa s kliznim zatvaračem: Da
Vrsta montaže vrata SelFit®
Prikaz tijeka programa LedSpot™

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Bosch

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

SelFit®
Samopodešavajuća opruga vrata
Zahvaljujući posebnom SelFit opružnom mehanizmu, vrata se automatski prilagođavaju težini kuhinjske fronte i savršeno je balansiraju. Na taj način vrata ostaju otvorena u bilo kojem željenom položaju i ne zatvaraju se uz tresak.

 

 

 

 

Brzo+
Ušteda vremena do 70%
Ponekad nemate vremena čekati da se završi cijeli ciklus pranja. Funkcija Quick+ smanjuje trajanje programa do 70%, tako da je vaše posuđe spremno za sljedeći obrok. *Testirano u internim laboratorijima.

 

 

 

 

 

 

 

Klizna košara za pribor za jelo
Više prostora za lonce i tave u donjoj košari
Košara za pribor za jelo je pametan izum, ali često smeta kada želite staviti veliki lonac u donju košaru. Klizna košara za pribor za jelo rješava taj problem jer se može slobodno pomicati udesno i ulijevo, stvarajući prostor za te veće predmete.

 

 

 

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.