BOSCH Ugradbena perilica posuđa Serija 4 SMU4EVS09E Automatsko otvaranje vrata za učinkovitost, fleksibilne košare i ladice
599.00 € Izvorna cijena bila je: 599.00 €.424.15 €Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV
| Težina | 36 kg |
|---|---|
| Vrsta instalacije |
osnovna jedinica |
| Boja prednje strane |
Brušeni čelik |
| Materijal za unutarnje podove |
plastika |
| Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
| Oznaka modela |
SMU4EVS09E |
| Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja |
14 |
| Emisije buke u zraku |
44 dB(A) |
| Klasa emisije buke u zraku |
B |
| Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
B (od A do G) |
| Broj programa |
6 |
| Programi |
Automatski 45-65°C |
| Držač za pribor za jelo |
ladica za pribor za jelo |
| Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje, |
| Oprema: Košara za posuđe |
Rackmatic 3-stupanjski |
| Maksimalna visina niše |
87,5 cm |
| Visina |
81,5 cm |
| Širina |
59,8 cm |
| dubina |
57,3 cm |
| Dubina uređaja Vrata otvorena |
115 cm |
| Duljina odvodnog crijeva |
1,9 m |
| Duljina dovodnog crijeva |
1,65 m |
| Napetost |
220-240 V |
| Sigurnost |
10 A |
| Vrijednost veze |
2,4 kW |
| Vrsta mrežnog utikača |
Schuko utikač (tip EF-CEE 7/7) |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
Bosch |
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Učinkovito sušenje: poboljšane performanse sušenja automatskim otvaranjem vrata.
- VarioFlex košare i VarioDrawer: brojne mogućnosti podešavanja i prostor na svim razinama.
- Preuzimanje programa: Putem aplikacije Home Connect možete preuzeti dodatne programe koji su vam potrebni za svakodnevnu upotrebu.
- Potvrđena je razina higijene za program Eco 50 °C, a još viša razina higijene u programu Intenzivni 70 °C i programu za njegu perilice.
- VarioDrawer nudi dodatna udubljenja za veći pribor za jelo ili manje posuđe.

Automatsko otvaranje vrata za bolje rezultate sušenja
Umorni ste od vađenja posuđa koje nije pravilno osušeno ili je još uvijek previše vruće? Uz Efficient Dry, to je stvar prošlosti. Vrata vaše perilice posuđa automatski se otvaraju nakon završetka programa. To poboljšava proces sušenja, sprječava kondenzaciju i nježno hladi vaše posuđe. Tako ga možete staviti izravno u ormarić bez potrebe za ručnim sušenjem. To nije samo praktično, već i štedi energiju.

Certificirana higijenska izvedba.
Virusi poput koronavirusa i gripe učinkovito se inaktiviraju u programu Eco 50°C. Testirano od strane Instituta za integrativnu higijenu i virologiju (higijenska oznaka razine 1). Programi na višim temperaturama postižu još višu razinu higijene, učinkoviti protiv otpornijih virusa, uključujući viruse s ovojnicom i viruse bez ovojnice. Potvrđeno za programe Intenzivni 70°C i Njega stroja (higijenska oznaka razine 3).

Daljinska dijagnoza u slučaju poruke o grešci.
Ne radi li neki od vaših kućanskih aparata kako bi trebao? Tada vam može pomoći Bosch daljinska dijagnostika. Kontaktirajte Bosch korisničku službu telefonom i, uz vaš pristanak, oni će daljinski dijagnosticirati poruku o pogrešci vašeg aparata i dati vam precizne upute o tome kako je riješiti. Ako se problem ne može riješiti daljinski, može se obavijestiti Bosch servisni tehničar da zamijeni sve potrebne dijelove izravno na licu mjesta. Pametna podrška, pametna rješenja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


