BOSCH Poluintegrirana perilica posuđa XXL, Serija 4 SBI4ECS28E

Izvorna cijena bila je: 855.00 €.Trenutna cijena je: 649.00 €. sa PDV

Težina 37 kg
Vrsta instalacije

poluintegrirani

Prednja boja

Brušeni čelik

Otvor blende u boji

Nije primjenjivo

Materijal za unutarnje podove

nehrđajući čelik

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Njemačkoj

Oznaka modela

SBI4ECS28E

Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja

14

Emisije buke u zraku

42 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Broj programa

6

Programi

Automatski 45-65°C
Eko 50°C
Omiljeni
Intenzivni 70°C
Kratki 60°C
Tihi 50°C

Držač za pribor za jelo

ladica za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje,
preostalo vrijeme
, nedostatak soli,
predodabir vremena početka

Oprema: Košara za posuđe

Rackmatic 3-stupanjski

Visina

86,5 cm

Širina

59,8 cm

dubina

57,3 cm

Dubina uređaja Vrata otvorena

120 cm

Duljina odvodnog crijeva

1,9 m

Duljina dovodnog crijeva

1,65 m

Napetost

220-240 V

Sigurnost

10 A

Vrijednost veze

2,4 kW

Vrsta mrežnog utikača

Schuko utikač (tip EF-CEE 7/7)

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Bosch

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 6981054537 Kategorije: ,
Broj artikla 6981054537
  • Fleksibilne košare: fleksibilno i praktično rješenje za praktično punjenje.
  • Preuzimanje programa: Putem aplikacije Home Connect možete preuzeti dodatne programe koji su vam potrebni za svakodnevnu upotrebu.
  • Potvrđena je razina higijene za program Eco 50 °C, a još viša razina higijene u programu Intenzivni 70 °C i programu za njegu perilice.
  • VarioDrawer nudi dodatna udubljenja za veći pribor za jelo ili manje posuđe.
  • 3-stupanjski Rackmatic: Čak i s potpuno napunjenom gornjom košarom, visina se može podesiti u 3 stupnja do 5 cm.

Serija 4 – Poluintegrirana perilica posuđa – 60 cm – Brušeni čelik, XXL

 

 

 

 

Što je manji otisak, to je veći utjecaj.

Što je manji otisak, to je veći utjecaj.
S našim perilicama posuđa iz Zelene kolekcije imate priliku smanjiti svoj ugljični otisak. Naše perilice posuđa iz Zelene kolekcije, koje se mogu pohvaliti najvišom energetskom ocjenom A, ne samo da su iznimno energetski učinkovite, već su i djelomično izrađene od nehrđajućeg čelika sa smanjenom emisijom CO2. Ovaj nehrđajući čelik sa smanjenom emisijom CO2 ima 40% manji ugljični otisak od konvencionalnog nehrđajućeg čelika.

 

 

 

 

Certificirana higijenska izvedba.

Certificirana higijenska izvedba.
Virusi poput koronavirusa i gripe učinkovito se inaktiviraju u programu Eco 50°C. Testirano od strane Instituta za integrativnu higijenu i virologiju (higijenska oznaka razine 1). Programi na višim temperaturama postižu još višu razinu higijene, učinkoviti protiv otpornijih virusa, uključujući viruse s ovojnicom i viruse bez ovojnice. Potvrđeno za programe Intenzivni 70°C i Njega stroja (higijenska oznaka razine 3).

 

 

 

 

 

 

AquaStop jamči zaštitu od oštećenja vodom.

AquaStop jamči zaštitu od oštećenja vodom.
Zaštita od curenja jedna je od najvažnijih značajki perilica posuđa. Naš AquaStop sustav nudi vam pouzdanu zaštitu od curenja. Ako senzor otkrije curenje, perilica posuđa automatski se zaustavlja i ispumpava vodu putem dvostrukog crijeva. S AquaStopom ste zaštićeni od oštećenja vodom – tijekom cijelog vijeka trajanja vašeg uređaja.¹

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI