AEG ATB48D1AW Samostojeći stolni zamrzivač / 845 mm / 85 L

Izvorna cijena bila je: 349.00 €.Trenutna cijena je: 237.15 €. sa PDV

Težina 41 kg
Značajke

Visina niše zamrzivača u mm s desnim šarkama vrata, promjenjiva
Ručni postupak odmrzavanja
FROSTMATIC za brzo i nježno zamrzavanje
Uređaj za brzo zamrzavanje
Ladice za zamrzavanje: 3, uključujući jednu MAXI-BOX, prozirnu
Podesive nožice; Prednja strana

Performanse

Ukupni iskoristivi kapacitet **** odjeljaka za zamrzavanje (litre): 85
Emisija buke u zraku u dB(A) re 1 pW: 38
Vrijeme skladištenja u slučaju kvara (sati): 15
Tehnologija odmrzavanja u odjeljku za zamrzavanje: ručna

Podaci o uređaju

Instalacija: Samostojeća
Nožice uređaja: Podesive nožice; Prednja strana
Dimenzije uređaja VxŠxD (mm): 845x560x575
Dimenzije ugradnje VxŠxD (mm): Nema
Volti: 230-240
Duljina kabela (m): 2,5
Bruto težina (kg): 40
Neto težina (kg): 37

Energetske vrijednosti

Klasa energetske učinkovitosti: D
Godišnja potrošnja energije u kWh: 131
Klasa emisije buke u zraku: C
Kapacitet zamrzavanja (kg/24h): 5,7
Klimatski razred: SN-N-ST-T

Tehnički podaci

Broj proizvoda (PNC) : 922 717 085
Upravljanje: Elektroničko
Boja: Bijela

Jamstvo

24 mjeseca

brend

AEG

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 922717085 Kategorije: ,

Članak br: 922717085

 

LowFrost: Znatno manje stvaranja leda

Zahvaljujući LowFrost tehnologiji, stvaranje leda je minimizirano. Odmrzavanje je brže i potrebno ga je rjeđe provoditi. To vam štedi vrijeme i energiju optimalnim radom.

OptiSpace: Optimalno hlađenje za male i velike smrznute namirnice

Ovaj inovativni zamrzivač s OptiSpaceom nudi vam svu fleksibilnost koja vam je potrebna za vaš prostor u zamrzivaču. Koristite kutije za zamrzavanje kao i obično za hlađenje hrane ili ih izvadite i pohranite čak i velike smrznute namirnice na staklene police.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.