



AEG BP6210B 7000 MealAssist / Ugradbena pećnica / Omogućen Wi-Fi / Pirolitičko samočišćenje / Crna




899.00 € Izvorna cijena bila je: 899.00 €.602.65 €Trenutna cijena je: 602.65 €. sa PDV
Težina | 36 kg |
---|---|
Značajke |
Proizvedeno u Njemačkoj |
Performanse |
Upravljanje aplikacijom: WiFi |
Podaci o uređaju |
Dimenzije ugradnje VxŠxD (mm): 590x560x550 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: A++ |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 944 035 167 |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 944035167
Senzor temperature jezgre: precizno kuhanje
Pomoću senzora temperature jezgre uvijek ćete postići savršenu točku kuhanja. Senzor prati temperaturu jezgre unutar jela. Čim se postigne unaprijed postavljena temperatura, pećnica se isključuje. Na taj način možete bez napora ispeći svoj odrezak do savršenstva, srednje pečen, rare ili well done.
EXCite zaslon osjetljiv na dodir: Intuitivno upravljanje svim funkcijama
Intuitivno upravljajte svim funkcijama pećnice na dodirnom zaslonu EXCite. Pomoćnik za kuhanje nudi vam širok izbor jela i predlaže optimalno vrijeme kuhanja i temperaturu. Simboli i tekst pružaju još veću jednostavnost korištenja.
Pomoćnik za kuhanje: Optimalna podrška pri kuhanju
Intuitivno odaberite svoje omiljeno jelo iz širokog raspona opcija na zaslonu pećnice, a integrirani pomoćnik za kuhanje predložit će optimalne postavke. Alternativno, vrijeme i temperaturu možete sami postaviti u bilo kojem trenutku.
Piroliza: Samočisteća pećnica. Štedi vrijeme i sredstva za čišćenje.
Kada se aktivira funkcija samočišćenja pirolizom, prljavština, masnoća i ostaci hrane u pećnici pretvaraju se u pepeo. Zatim ih možete lako obrisati vlažnom krpom.
Povežite se sa svojom pećnicom i otkrijte novi način kuhanja.
Za još intuitivnije iskustvo kuhanja, povežite se s AEG aplikacijom. Inspirirajte se receptima i iskoristite vrijedne savjete i dodatne značajke. Pomoću AEG aplikacije možete jednostavno upravljati svojom pećnicom s bilo kojeg mjesta pomoću pametnog telefona ili tableta.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.