







AEG BS7900B 8000 Meal Assist s ugrađenom pećnicom SteamPro / Omogućeno za Wi-Fi / Čišćenje parom / Crna








1,499.00 € Izvorna cijena bila je: 1,499.00 €.840.65 €Trenutna cijena je: 840.65 €. sa PDV
Težina | 41 kg |
---|---|
Značajke |
EcoLine – Naši energetski najučinkovitiji uređaji |
Performanse |
Upravljanje aplikacijom: WiFi |
Podaci o uređaju |
Dimenzije ugradnje VxŠxD (mm): 590x560x550 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: A++ |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 944 035 034 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 944035034
SteamPro sa sous-vide funkcijom: Kuhajte zdravije i ukusnije kod kuće
Funkcije pečenja, prženja i kuhanja na pari parne pećnice SteamPro omogućuju vam da izvučete maksimum iz svojih recepata. Steamify uvijek dodaje savršenu količinu pare, čineći vaša omiljena jela hrskavima i ukusnima. Sous vide funkcija omogućuje profesionalne rezultate kuhanja.
CookSmart Touch: Inteligentno kuhanje jednim dodirom prsta
Pomoću jasnog zaslona CookSmart Touch možete spremiti svoja omiljena jela, dobiti savjete za kuhanje i odabrati funkcije pećnice. Savjeti za uštedu energije na zaslonu omogućuju vam učinkovitije kuhanje u samo nekoliko dodira. Za još intuitivnije iskustvo kuhanja, povežite se s AEG aplikacijom.
AEG AI Recipe Assistant: Usavršava tradicionalne recepte parom
AEG AI Recipe Assistant pomaže vam usavršiti tradicionalne recepte s parom. Pomoću AEG aplikacije pošaljite online recept u svoju pećnicu. AI određuje optimalno vrijeme, temperaturu i programe za zdravija i ukusnija jela.
Pomoćnik za kuhanje 2.0 – Automatski programi i upute korak po korak
Zaslon CookSmart Touch omogućuje vam intuitivan pristup širokom rasponu recepata. Detaljne upute vode vas korak po korak do savršenog rezultata. Za poboljšano iskustvo kuhanja koristite AEG aplikaciju.
Čišćenje parom: za jednostavno čišćenje vaše parne pećnice
Funkcija čišćenja parom obavještava vas kada je vrijeme za čišćenje parne pećnice. Sva prljavština se zatim može ukloniti vlažnom krpom. Ova metoda čišćenja parom troši do 95% manje energije* od pirolitičkog čišćenja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.