AEG djelomično integrirana perilica posuđa FEE7341AZM

Original price was: 799.00 €.Current price is: 500.65 €. sa PDV

Težina 49 kg
Vrhunske karakteristike

Aqua stop
AquaSensor
AutoOff funkcija
Senzor opterećenja
od nehrđajućeg čelika sa zaštitom od otiska prstiju
Tehnologija zaštite
stakla LED zaslon
Sensorlogic
SoftGrip
SoftSpikes
Odgoda početka

Više pogodnosti

Dvostruka prskalica
ExtraHygiene opcija QuickLift – satelitska prskalica
gornje košare podesiva po visini

Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

djelomično integrabilan

Otvor u boji

nehrđajući čelik

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Naziv modela

FEE7341AZM

Emisije buke u zraku

44dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

D (A do G)

Broj programa

9

programa

160 minuta
60 minuta
90 minuta
AutoSense 50°- 60°C
Eco 50°C
ExtraSilent
njega stroja
Quick 30 minuta
prije ispiranja

Vrsta držača pribora za jelo

Košarica za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

LED zaslon s preostalim vremenom
za odgodu početka

Maksimalna visina perilice

82,0 cm

Minimalna visina

81,8 cm

Širina

44,6 cm

dubina

57,0 cm

Napetost

230V

brend

AEG

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 5260740331 Kategorije: ,
Članak br. 5260740331
  • Emisija zvuka u zraku: 44 dB(A)
  • Aqua Control – zaustavljanje vode
  • Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode
  • SoftSpikes & SoftGrips: Sigurno držanje vaših naočala
  • QuickLift – Gornja košara podesiva po visini. Više prostora za glomazne predmete i mnogo posuđa

FEE7341AZM je djelomično integrirana perilica posuđa tvrtke AEG. Zahvaljujući svojim dimenzijama od 44,6 x 81,8-82,0 x 57,0 cm (ŠxVxD), perilica posuđa je posebno uska. Za pokretanje programa pranja u određeno vrijeme, perilica posuđa ima korisnu odgodu početka. Blistavo čist pribor za jelo i posuđe kao i ekonomični procesi pranja samo su dvije prednosti perilice posuđa. Različiti načini ispiranja i njegova pouzdanost su impresivni.

 

 

 

AEG perilica posuđa serije 7000 s GlassCare

AEG perilica posuđa serije 7000 s GlassCare

Perilice posuđa serije 7000 s GlassCare osiguravaju profesionalnu zaštitu i izvrsno pranje vašeg posuđa. SoftGrips i SoftSpikes u gornjoj košari perilice posuđa osiguravaju da vaše čaše ostanu stabilne i sprječavaju ogrebotine i rizik od loma.

 

 

 

SoftSpikes & SoftGrips: Sigurno držanje vaših naočala.

SoftSpikes & SoftGrips: Sigurno držanje vaših naočala.

Staklene drške mogu se jednostavno učvrstiti u patentirane stezaljke SoftGrip. A gumirani SoftSpikes u gornjoj košari sprječavaju klizanje stakla. To štiti rub stakla i čini gotovo nemogućim da vam se naočale prevrnu.

Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.

Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.

Ruka za prskanje s dvostrukom rotacijom pruža do tri puta bolju pokrivenost prskanjem. Fina raspodjela raspršene vode dopire do svakog kuta. Tvrdokorna prljavština se lakše uklanja, a istovremeno se štedi voda.

Dvostruka prskalica: 100% pokrivenost vodom u gornjoj košari.

Dvostruka prskalica: 100% pokrivenost vodom u gornjoj košari.

Dvije rotirajuće prskalice postavljene na gornju košaru osiguravaju optimalnu pokrivenost vodom čak i u gornjem dijelu perilice posuđa.

QuickLift: Gornja košara podesiva po visini.

QuickLift: Gornja košara podesiva po visini.

Ako trebate više prostora za glomazno posuđe, poput lonaca ili zdjela za salatu, visina gornje košare može se prilagoditi za veće predmete – to je moguće čak i kada je perilica posuđa potpuno napunjena.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.