AEG djelomično ugradbena perilica posuđa, FEE83806PM, 14 posuđa, XXL perilica posuđa

Izvorna cijena bila je: 819.00 €.Trenutna cijena je: 549.00 €. sa PDV

Težina 35 kg
Vrhunske karakteristike

Aqua-Stop
AquaSensor
AutoOff funkcija
senzora opterećenja
ladica za pribor za jelo
ComfortLift: Zahvaljujući ComfortLiftu, donja košara se nježno podiže na udobnu radnu visinu samo jednim pokretom. To znači da se perilica posuđa može puniti i prazniti bez napora i bez saginjanja.
Tehnologija zaštite stakla
Kontrolni zaslon za nedostatak soli i sredstva za ispiranje
LED zaslon
ProClean™
Sensorlogic
SoftGrip
SoftSpikes
Odgoda početka

Dodatne prednosti

AirDry
satelitska prskalica

Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

djelomično integrabilan

Otvor u boji

ne hrđajući Čelik

Materijal unutarnjeg poda

ne hrđajući Čelik

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Italiji

Ime modela

FEE83806PM

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

14

Emisije buke u zraku

44dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

D (A do G)

Broj programa

9

programa

160 minuta
60 minuta
90 minuta
AutoSense 50°- 60°C
Eco 50°C
ExtraSilent
njega stroja
Quick 30 minuta
prije ispiranja

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
LED zaslon s preostalim vremenom rada
Preostalo vrijeme rada
Nedostatak soli
Odgoda početka

Vrsta držača pribora za jelo

Ladica za pribor za jelo

Visina

81,8 cm

Maksimalna visina niše

82,0 cm

Širina

59,6 cm

dubina

57,5 cm

brend

AEG

Nema na zalihi

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 7651952127 Kategorije: ,

 

 

Članak br. 7651952127

 

  • Emisija zvuka u zraku: 44 dB(A)
  • Aqua Control – zaustavljanje vode
  • ComfortLift®: Prva donja košara koja dolazi prema vama
  • MaxiFlex Plus ladica za pribor za jelo: Najbolji rezultati pranja glomaznog kuhinjskog pribora
  • Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode

 

AEG perilica posuđa serije 9000 s ComfortLift®

Serija 9000 s ComfortLift® revolucionizira pranje posuđa s prvom podignutom košarom na svijetu za punjenje i pražnjenje. Napredni mehanizam podiže košaru na ugodnu visinu. Za jednostavan utovar i istovar. Pranje suđa na višoj razini.

ComfortLift®: Donja košara koja ide prema vama.

Ne može biti praktičnije: zahvaljujući ComfortLift®, donja košara se lagano podiže na udobnu radnu visinu samo jednim pokretom. To znači da se perilica posuđa može puniti i prazniti bez napora i bez saginjanja.

Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.

Ruka za prskanje s dvostrukom rotacijom pruža do tri puta bolju pokrivenost prskanjem. Fina raspodjela raspršene vode dopire do svakog kuta. Tvrdokorna prljavština se lakše uklanja, a istovremeno se štedi voda.

AirDry: Nema naknadnog sušenja

U zadnjih 10 minuta završne faze ciklusa pranja, vrata se sama otvore, a zbog prirodnog strujanja zraka posuđe se suši bez mrlja. Nakon što je program završen, sve se može pospremiti bez potrebe za dugotrajnim sušenjem.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.