



AEG EK8B18C 8000 Hlađenje 360° / Ugradbeni hladnjak-zamrzivač / 1780 mm / 245 L / NoFrost / Fiksna vrata




1,097.00 € Izvorna cijena bila je: 1,097.00 €.679.15 €Trenutna cijena je: 679.15 €. sa PDV
Težina | 86 kg |
---|---|
Značajke |
EcoLine – Naši energetski najučinkovitiji uređaji |
Performanse |
Ukupna iskoristiva zapremnina (litre): 245 |
Podaci o uređaju |
Visina ugradnje (mm): 1780 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: B |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 925 553 032 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 925553032
Hlađenje od 360°: Dulje održava hranu svježom
Zaštitite kvalitetu hrane uz smanjenje otpada od hrane. Sustav cirkulacije hlađenja od 360° s visokokvalitetnom stražnjom pločom od nehrđajućeg čelika brže vraća temperaturu nakon otvaranja vrata i osigurava bolju raspodjelu temperature na svakoj polici.
70% reciklirane plastike* – bez kompromisa u pogledu kvalitete i performansi
Unutarnja obloga AEG hladnjaka sa zamrzivačem izrađena je od 70% reciklirane plastike*. Plastika iz starih hladnjaka koristi se za proizvodnju
GreenZone+: Štiti svježinu voća i povrća – potpuno automatski
Potpuno odvojena od ostatka hladnjaka, ladica GreenZone+ osigurava optimalnu vlažnost. Inovativna membrana automatski uklanja višak kondenzacije, čuvajući do 95% vitamina* nakon 11 dana – za manje otpada od hrane i bolji okus.
Vaš individualni odjeljak za zamrzavanje: Fleksibilna svježina vaše hrane
Uživajte u fleksibilnosti svog hladnjaka-zamrzivača zahvaljujući MultiSwitchu, koji se prilagođava vašim individualnim potrebama. Možete postaviti odjeljak zamrzivača na +4°C kako biste proširili kapacitet hlađenja ili ga koristiti na uobičajenoj temperaturi između -15°C i -24°C.
TwinTech® No Frost: Hrana ostaje svježa 60% dulje*
Zahvaljujući TwinTech® No Frost tehnologiji, više nikada nećete morati odmrzavati zamrzivač. Dva odvojena kruga hlađenja osiguravaju idealnu vlažnost i sprječavaju ulazak suhog zraka u odjeljak hladnjaka. To hranu održava svježom, hrskavom i bogatom vitaminima 60% dulje*.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.