




AEG električna sušilica rublja T9ECOWP, sušilica na toplinsku pumpu sa 3DScan i FiberPro sustavom





869.00 € Izvorna cijena bila je: 869.00 €.599.00 €Trenutna cijena je: 599.00 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Dodatne prednosti |
Automatski signal |
opseg isporuke |
Sušilica |
Boja |
Bijela |
dubina |
63,8 cm |
Širina |
59,6 cm |
Visina |
85 cm |
brend |
AEG |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A+++ |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Kapacitet 8kg
- Veliki LED zaslon
- 3D skeniranje beskontaktne detekcije vlage
- ProTex bubanj
- Odgoda početka/prikaz preostalog vremena
AEG T9ECOWP sušilica rublja
SERIES 9000 – Suši još bolje i održivije. FiberPro sustav sa senzorom tehnologije 3D skeniranja detektira vlagu na površini i unutar odjeće. Predmeti za pranje suše se precizno i pažljivo. Mirno sušite vunu, svilu, odjeću za van, košulje, hlače pa čak i jakne.
Sušilica s toplinskom pumpom sa 3DScan i FiberPro sustavom, ProTex bačva od 8 kg, LogiControl LED zaslon, srebrna vrata, srebrna navlaka, inverter motor, ProSense automatska kontrola količine, program sušenja vune/svile i na otvorenom, XL programi sušenja, ÖKOFlow sustav, LED rasvjeta bubnja , prozirna vrata, buka 64 dB(A)
3D skeniranje: bolje se suši. Održava kvalitetu.
Sušenje jakni na zraku ili sušenje u tradicionalnim sušilicama traje dugo. Perje je potrebno redovito tresti kako se ne bi zalijepilo. Tehnologija 3D skeniranja mjeri preostalu vlagu čak i duboko u tkanini (do 5 cm) i automatski prilagođava učinak sušenja. Ciklus sušenja je završen tek kada se paperje osuši.
AbsoluteCare Wool: Suha vuna bez skupljanja.
AbsoluteCare Wool – Njega vune ne mora biti dugotrajna niti morate brinuti o najboljoj njezi. Woolmarkova nagrada potvrđuje da čak i AEG sušilicama s AbsoluteCare® možete bezbrižno povjeriti vunene predmete s uputama za njegu “samo ručno pranje”. Ovo ne samo da olakšava njegu vašeg omiljenog vunenog džempera, već će i dugotrajnije izgledati kao nov. Zašto se zadovoljiti starim standardima kada možete bolje?
AbsoluteCare® Silk: Smanjuje bore.
Sušilice s AbsoluteCare® omogućuju čak i sušenje svilenih tkanina. To vas štedi muke odlaska u kemijsku čistionicu. Temperatura i pokreti bubnja osiguravaju najbolju moguću njegu. Svila zadržava svoj oblik i ima manje bora nego kada se suši na uobičajen način.
SensiDry®: Puna izvedba sušenja na niskim temperaturama.
Sušilice koje su opremljene tehnologijom toplinske pumpe zahtijevaju samo upola manje temperature za sušenje. U usporedbi sa standardnom sušilicom, tekstil se nikada ne izlaže nepotrebno visokim temperaturama. Tkanina je zaštićena, a vi štedite energiju zahvaljujući toplinskoj pumpi i automatskoj regulaciji glasnoće.
ProSense® automatska kontrola količine: Štedi energiju i vrijeme sušenja.
Posebni senzori vlage i temperature prilagođavaju vrijeme sušenja i potrošnju energije količini rublja. Ovo ne samo da štedi vrijeme i energiju, već i štiti odjeću sprječavajući oštećenje vlakana.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.